گزارش ۱۴۰۱ فلای‌تودی منتشر شد

پلتفرم فروش خدمات مسافرت «فلای‌تودی» گزارش سال ۱۴۰۱ خود را منتشر کرد.

فلای‌تودی در این گزارش می‌گوید در سال ۱۴۰۱ امکان رزرو آنلاین بیش از ۱.۵ میلیون هتل و اقامتگاه را در نقاط مختلف دنیا و همچنین بلیت پرواز ۹۰۰ شرکت هواپیمایی را برای کاربران خود فراهم کرده است.

فلای‌تودی از ۷ سال پیش فعالیت خود را آغاز کرده و بیشتر روی بخش فروش به کسب‌وکارها (B2B) فعال است. اکنون این پلتفرم یک شرکت ۳۰۵ نفره است و در گزارش خود ذکر کرده در سال ۱۴۰۱، تمرکز بیشتری بر توسعه بازار B2C کرده است؛ شاید تبلیغات گسترده خیابانی اخیر این شرکت شاهد این مدعا باشد.

در ابتدای این گزارش آماری از این پلتفرم آمده است.

فلای‌تودی در گزارش خود آماری از رشد فروش آورده است. بر این اساس ارزش ریالی فروش بلیت هواپیما داخلی و خارجی این پلتفرم در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال ۱۴۰۰، رقم ۱۲۹ درصد رشد داشته است.

همچنین در بخش دیگری از گزارش میزان رشد هر کدام از پروازهای داخلی و خارجی به تفکیک آمده است.

این شرکت در گزارش خود عنوان کرده فروش هتل مقاصد داخلی و خارجی نیز ۳۴۰ درصد رشد داشته است.

فلای‌تودی پرفروش‌ترین ایرلاین‌ها را نیز به تصویر کشیده است.

اکثر کاربران فلای‌تودی را گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ سال و پس ‌از ‌آن گروه سنی ۱۸ تا ۲۴ سال تشکیل می‌دهند. همچنین میزان کاربران مرد این پلتفرم در مقایسه‌ با میزان کاربران زن ۶۰ به ۴۰ درصد است.

گزارش فلای‌تودی نشان می‌دهد بیشترین کاربران این پلتفرم به ترتیب در تهران، مشهد، شیراز و سپس اصفهان و کرج هستند.

 

فایل کامل PDF گزارش ۱۴۰۱ فلای‌تودی را از اینجا دریافت کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
link

مطالب مرتبط

فناپ

اسمایلینو گزارش «هوش مصنوعی زاینده برای مدیران عامل» را با حمایت فناپ منتشر کرد

اسمایلینو آموزش و ترویج علم را مأموریت اصلی مسئولیت اجتماعی خود قرار داده و در این راستا فعالیت‌های گسترده‌ای را انجام می‌دهد. ازجمله این فعالیت‌ها تدوین و تهیه گزارش “هوش…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم