به گزارش سایت دیجیاتو، گروه گلرنگ قصد دارد با برند افود (oFood) وارد حوزه سفارش آنلاین غذا شود.
گروه گلرنگ پیشتر در استارتاپهایی نظیر تارا و اکالا و دارتیل سرمایهگذاری کرده است.
دیجیکالا نیز با دیجیکالاجت قصد ورود به بازار سفارش آنلاین غذا را داشت. با این حال تمرکز دیجیکالاجت بیشتر روی محصولات سوپرمارکتی بوده است.
گروه گلرنگ با سرمایهگذاری خود روی مجموعه افود میتواند رقیبی جدی برای اسنپفود در بازار تلقی شود. سالهاست که اسنپفود بدون رقیب جدی یکهتازی میکند.
هنوز خبر رسمی و جزییات بیشتری از مجموعه افود منتشر نشده است. ظاهرا افود روی دارککیچن و دارک استور (رستورانها و سوپرمارکتهایی که فقط سفارش بیرونبر آنلاین دارند) تمرکز کرده است.
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۱ میانگین: ۵]
۱ دیدگاه. Leave new
بسیار افتضاح. آبروی من را با نیاوردن سفارشم پیش مهمانم بردند. البته پول را برگرداندند ولی با آبروی رفته چه باید کرد