هم زمان با اولین روز از رویداد «باهم» برگزار شد: نشست خبری همکاران سیستم با فعالان رسانه

نشست خبری همکاران سیستم روز شنبه ۲ دی ماه با حضور خبرنگاران برگزار شد. در بخش ابتدایی این نشست، محمدعزیزاللهی مدیرعامل همکاران سیستم ضمن خوش آمدگویی به حضار، به معرفی همکاران سیستم و آخرین تجارب و دستاوردهای آن پرداخت.

عزیزاللهی ارایه خود را با مرور وضعیت عملکردی همکاران سیستم آغاز کرد و گفت: خوشبختانه در مقایسه ۶ ماه اول سال ۱۴۰۲ با ۱۴۰۱، شاهد رشد ۱۰۰ درصدی در درآمد همکاران سیستم و رشد و توسعه کسب‌وکار شرکت بوده‌ایم. امروز ما بیش از ۱۰۷ هزار مشتری داریم که با همراهی آنها می‌توانیم علاوه بر شناسایی نیازهای جدید کسب‌وکارها، بر اساس ظرفیت خود، با محصولات مختلف به بازار پاسخ دهیم.

مدیرعامل همکاران سیستم در ادامه افزود: افتخار داریم که در میان ۵۰۰ بنگاه برتر کشور، سهم عمده‌ای از صنایع کلیدی مانند پتروشیمی، قطعه سازی، سیمان، غذایی، توزیع و پخش و دارو، از محصولات همکاران سیستم استفاده می‌کنند. این موضوع، یک پیام مشخص با خود دارد: همکاران سیستم زمین بازی خود را تغییر داده، وارد پروژه‌های بزرگ شده است و در آنها ‌حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

مدیرعامل همکاران سیستم در ادامه به معرفی مهمترین محصولاتی که همکاران سیستم در دو سال اخیر به بازار ارائه کرده است پرداخت. او مدیریت ارتباطات سازمانی را یکی از جدیدترین راهکارهای همکاران سیستم معرفی کرد که عرضه اولین محصول آن با عنوان مدیریت مکاتبات رسما از رویداد باهم آغاز می‌شود و درمورد آن گفت: راهکار مدیریت ارتباطات سازمانی ما با رویکردی نوین و مدرن، به شکل یکپارچه با ERP راهکاران ارائه شده و در همین نمایشگاه عرضه عمومی می‌شود. این محصول علاوه بر مکاتبات درون سازمانی، ارتباط با ایمیل و تنظیم جلسات، قابلیت‌های دیگری نیز ارائه می‌دهد که در قالب ماژول‌های مدیریت مستندات و مدیریت تعاملات در ادامه تکمیل خواهد شد.

عزیزاللهی در ادامه، ضمن معرفی حوزه مدیریت کارخانه به عنوان یکی از بخش‌های کلیدی هر ERP سازمانی، درمورد محصول جدید همکاران سیستم در این زمینه گفت: سبد کارخانه‌ای همکاران سیستم، با ارائه ماژول MRP کامل شده است و علاوه بر آن، سیستم تولید را ویژه صنایع پتروشیمی و تولید پیوسته نیز در زمستان امسال عرضه می‌شود.

عزیزاللهی به IOT به عنوان یکی از مصادیق صنعت چهارم که در حوزه تکنولوژی حرف زیادی برای گفتن دارد نیز اشاره کرد و گفت: همکاران سیستم تا امروز در حوزه ارائه نرم‌افزارهای پایه برای واحدهای مختلف سازمان، کارهای زیادی انجام داده است. ما در یک سال گذشته وارد عملیات تولید نیز شده‌ایم و با استفاده از اینترنت اشیای صنعتی، این امکان را برای کسب‌وکارها فراهم کرده‌ایم تا با تبدیل اطلاعات فیزیکی تولید و ماشین آلات به اطلاعات دیجیتال، جریان پیوسته اطلاعات داخل کارخانه را حفظ کنیم.

محمد عزیزاللهی ارائه خود را با معرفی شرکت ابرآمد ادامه داد و گفت: تا امروز حدود ۳۵۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در ابرآمد صورت گرفته است و با بیش از ۳۰۰۰ مشتری، به فعالیت خود ادامه می‌دهد. او از تکمیل دیتاسنتر ابرآمد خبر داد و گفت: در راستای ارائه یک راه‌حل امن و به صرفه برای مشتریان، دیتاسنتر ما با ۶۰ رک و بهره‌گیری از استانداردهای بالای امنیتی طراحی شده و در مراحل تکمیل نهایی است. خوشبختانه طیف زیادی از محصولات در ابرآمد در حال طراحی است و امروز سرویس‌هایی مانند دسکتاپ مجازی، فضای ابری، ماشین مجازی و پشتیبان‌گیری بومی و مدیریت شده، فعال هستند و به مشتری ارائه می‌شوند.

عزیزاللهی ارائه خود را با رویکردهای آتی همکاران سیستم به پایان رساند و گفت: محصول، مهمترین نقطه سرمایه‌گذاری همکاران سیستم است. ما از نظر تکنولوژی، تخصص و شناسایی ظرفیت‌ها، به طور جدی روی محصولات خود کار می‌کنیم و تحقیق و توسعه را در تمام مراحل درنظر داریم.

ما با تمرکز بر فناوری‌های نوین مانند هوش مصنوعی و یادگیری ماشین و به کارگیری iot، در کنار محصول ERP، به دنبال حداکثرسازی ایجاد ارزش برای صنایع مختلف و مشتریان هستیم. این رویکرد به همکاران سیستم کمک می‌کند که محصولات را متناسب با نیازهای بازار تولید ‌کند و در نهایت سهم غالب بازار و رهبری محصولی را به دست آورد.

او رابانش ابری را مهمترین استراتژی در رهبری محصولی همکاران سیستم معرفی کرد و افزود: سیاست اصلی ما در رهبری محصولی، ارائه محصولات مبتنی بر ابر است. ما قصد داریم در کنار ارائه خدمات نرم‌افزاری به شکل SaaS، زیرساخت‌های مورد نیاز مشتریان در حوزه ابری را نیز از طریق فناوری رایانش ابری عرضه کنیم چون معتقدیم cloud در دنیای کسب‌وکار، عنصری بسیار تاثیرگذار است که به عنوان یک محرک جدی برای کسب‌وکارها عمل می‌کند.

عزیزاللهی صحبت‌های خود را با تاکید بر نقش سرمایه‌های انسانی در همکاران سیستم به پایان رساند و گفت: ما در حال حاضر ۲۰۰۰ نفر نیروی انسانی داریم که خلاقانه و نوآورانه، به نیازهای بازار پاسخ داده و برای آن ایجاد ارزش می‌کنند. بنابراین توجه به سرمایه انسانی، مراقبت از آن، توسعه و آموزش را جزو سیاست‌های اصلی خود دانسته و به آن پایبند هستیم.

بخش دوم این نشست به پرسش و پاسخ با خبرنگاران اختصاص داشت. در پنل پاسخگویی فرید فولادی، رئیس هیئت مدیره همکاران سیستم، مهدی امیری، نایب رئیس هیئت مدیره، محمد عزیزاللهی مدیرعامل همکاران سیستم و محسن طلایی، عضو هیئت مدیره و معاونت توسعه محصول همکاران سیستم حضور داشتند و به سوالات مطرح شده پاسخ دادند.

فرید فولادی در پاسخ به بازارهایی که همکاران سیستم در سه سال آینده به دنیال آنهاست، گفت: اولین حوزه مورد توجه ما زیرساخت ابری است. ما در حوزه رایانش ابری دیگر محدود به نرم‌افزار نیستیم و انتظار داریم سازمان‌ها، نیازمندی‌های IT خود را به ما بسپارند. فولادی از هوش مصنوعی به عنوان دومین حوزه مورد تمرکز همکاران سیستم نام برد و گفت: هوش مصنوعی آینده متفاوتی را برای سازمان‌ها رقم خواهد زد و اثرگذاری جدی برای کسب‌وکارها دارد که امیدواریم بتوانیم در این حوزه، از اولین ارائه‌دهندگان راهکارهای هوشمند در کشور باشیم. صنعت ۴ حوزه دیگری بود که فولادی از آن نام برد و گفت: اداره خطوط تولید سازمان‌ها به شکل هوشمند، نیازمندی دیگر کسب‌وکارهای تولیدی در سال‌های آتی است که برای شرکت‌های کوچک و بزرگ، برنامه‌های زیادی داریم.

محسن طلایی نیز در پاسخ به نحوه سرمایه‌گذاری همکاران سیستم در حوزه هوش مصنوعی گفت: هوش مصنوعی مهمترین حوزه استراتژیک همکاران سیستم در آینده است که ما برای آن تیم داخلی قدرتمندی را آماده کرده‌ایم. اما مثل همیشه، بازار را رصد کرده و از پتانسیل‌های موجود، حمایت و استفاده می‌کنیم.

این نشست با توضیحاتی در خصوص رویداد «باهم» توسط محمد عزیزاللهی پایان یافت. او ضمن معرفی این رویداد، گفت: باهم یک مفهوم در همکاران سیستم است که با هدف به اشتراک‌گذاری دستاوردها و ایده‌های محصولی همکاران سیستم با بازار و مشتریان و دریافت بازخورد از آنها برگزار می‌شود. ما در باهم سعی داریم در یک محیط تعاملی و درکنار یکدیگر، به تفکر و نوآوری بپردازیم و در این مهم، پذیرای همه بازار هستیم.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
link

مطالب مرتبط

دیجی‌پی، اسپانسر کتاب مدیریت مالی شخصی برای نوجوانان شد

دیجی‌پی، بستر هوشمند انواع خدمات پرداخت و اعتبار، در راستای مسئولیت اجتماعی خود به منظور بالا بردن سواد مالی نوجوانان و دسترس‌پذیر کردن آموزش‌های مالی، اسپانسر تدوین و انتشار کتاب…
خبرها

هرلایف با قابلیت‌های جدید «کلینیک» و «فروشگاه» وارد مرحله‌ای نوین از خدمات سلامت دیجیتال شد

اپلیکیشن هرلایف، که ابتدا به عنوان یک ابزار ردیابی قاعدگی برای بانوان عرضه شده بود، حالا با افزودن دو قابلیت جدید «کلینیک» و «فروشگاه» به پلتفرم خود، در حال تبدیل…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم