هومن امینی، چهره منتخب کسب‌وکارهای لندتک شد

در رویداد «جایزۀ عصر تراکنش» ۱۴۰۲، از هومن امینی به‌عنوان چهرۀ منتخب لندتک تقدیر شد.

رویداد عصر تراکنش در چهاردهم اسفند ۱۴۰۲ با هدف معرفی و تقدیر از چهره‌ها، کسب‌وکارها و محصولات منتخب ماهنامه عصر تراکنش در سال ۱۴۰۲ برگزار شد. این رویداد، آخرین رویداد سالانۀ کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار بود که با حضور بیش از ۲۵۰ تن از مدیران برجستۀ صنعت فناوری‌های مالی کشور شکل گرفت.

یکی از بخش‌های اصلی این رویداد، معرفی و تقدیر از برترین‌های سال ۱۴۰۲ ماهنامه عصر تراکنش بود؛ بخشی که چهره‌ها، کسب‌وکارها و محصولات نوآورانه در صنعت پرداخت و فناوری‌های مالی مورد تقدیر قرار گرفتند. امسال، برای اولین بار، تندیس‌هایی به منتخب‌های ماهنامه اهدا شد تا درخشش و تعهد آن‌ها در این صنعت پرچالش و در حال تحول، بیش از پیش دیده و شنیده شود.

به گزارش عصرتراکنش، از هومن امینی، مدیرعامل دیجی‌پی به‌عنوان چهرۀ منتخب کسب‌وکارهای لندتک تقدیر شد. امینی، که از ابتدای فعالیت خود در عرصۀ نوآوری و استارتاپ‌های مالی به عنوان یکی از مدیران  نوآور و باانگیزۀ این حوزه شناخته می‌شد، توانست با ایجاد برند دیجی‌پی و همراهی و همکاری نزدیک با دیجی‌کالا، به موفقیت‌های بزرگی دست یابد.

او در این مراسم بیان کرد: «توسعۀ صنعت فناوری‌های مالی کشور نیازمند تلاش مستمر و نوآوری است. دیجی‌پی با افتخار این مسیر را پیش می‌برد و به دنبال ایجاد ارزش و تجربیات نوین برای مشتریان و شرکای خود است. ما در دیجی‌پی به دنبال ایجاد اثری ماندگار در صنعت فناوری‌های مالی هستیم.» این تقدیر نه تنها بیانگر موفقیت‌های فردی امینی است بلکه نشان‌دهنده پیشرو بودن دیجی‌پی به عنوان پیشتاز در صنعت لندتک ایران است.

link

مطالب مرتبط

برای نخستین‌بار در ایران، «کیف ثروت» دیجی‌پی رونمایی شد؛ ترکیب نوآورانه سرمایه‌گذاری و خرید اعتباری

دیجی‌پی از محصول جدید خود با نام «کیف ثروت» رونمایی کرد؛ سرویسی منحصر‌به‌فرد که برای نخستین‌بار در ایران، ترکیبی از سرمایه‌گذاری روزشمار با سود ۲۰ درصدی و دریافت اعتبار خرید…
خبرهارمزارزها و فین‌تک

نبرد اعتماد در بازار صرافی‌های رمزارز ایرانی

چرا «اعتماد» مهم‌ترین سرمایه صرافی‌هاست و چطور برخی بازیگران جدی‌تر از بقیه عمل می‌کنند؟ در بازار رمزارز ایران که هنوز چارچوب‌های نظارتی مشخصی ندارد، اعتماد بزرگ‌ترین و کمیاب‌ترین دارایی است.…
تبدیلرمزارزها و فین‌تک

مصاحبه با سپیده پناه، مدیر ارشد بازاریابی صرافی ارز دیجیتال تبدیل؛ نگاهی نو به بازاریابی ارجاعی در فینتک ایران

در فضای رقابتی و پرچالش فینتک و ارزهای دیجیتال، صرافی «تبدیل» با کمپینی نوآورانه به نام «سود دو نفره» توانسته است مفهوم بازاریابی ارجاعی (Referral Marketing) را به سطح جدیدی…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم