افزایش امنیت کاربران راننده اسنپ با قابلیت اشتراک‌گذاری سفر

اسنپ در راستای ارتقای امنیت کاربران راننده خود سرویس «امنیت سفر» را بازطراحی و امکانات جدیدی به آن اضافه کرده است.

این امکانات شامل اشتراک‌گذاری سفر و تماس فوری با پلیس و اورژانس است که با هدف افزایش امنیت کاربران راننده به اپلیکیشن اضافه شده است.

در نسخه جدید «امنیت سفر»، کاربران راننده اسنپ می‌توانند مشخصات، جزئیات سفر خود و موقعیت مکانی‌شان را با دیگران به اشتراک بگذارند، تا افراد خانواده و دوستانشان بتوانند در صورت نیاز مسیر و موقعیت مکانی لحظه‌ای آن‌ها را طی سفر دنبال کنند. این قابلیت پیش از این برای مسافران در دسترس بود.

همچنین کاربران راننده می‌توانند در صورت بروز هرگونه مشکل از جمله تصادف خودرو، تهدید، سرقت و درگیری کلامی یا فیزیکی به سرعت و به آسانی با پلیس یا اورژانس تماس بگیرند. تیم محصول اسنپ با افزودن ویژگی‌های جدید به اپلیکیشن امنیت و آرامش خاطر کاربران راننده و مسافران را در اولویت قرار داده است.

قابلیت «ثبت گزارش اضطراری» هم راه ارتباطی سریع کاربران راننده با تیم «امنیت سفر» است که در حال حاضر به صورت آزمایشی برای بخشی از کاربران راننده فعال شده و به‌زودی برای همه کاربران راننده فعال خواهد شد.

استفاده از سرویس «امنیت سفر»

پس از پذیرش درخواست سفر و سوار شدن کاربر مسافر، گزینه «امنیت سفر» در گوشه بالا سمت چپ اپلیکیشن کاربر راننده اسنپ به شکل یک سپر قرمز نمایش داده می‌شود؛ همچنین کاربران راننده می‌توانند در قسمت جزئیات سفر با کشیدن فلش روبه‌بالا گزینه «امنیت سفر» را مشاهده کنند.

با زدن روی دکمه «تماس با اورژانس» یا «تماس با پلیس» کاربر راننده می‌تواند به آسانی با این مراکز تماس بگیرد. با استفاده از گزینه «ارسال مشخصات سفر» هم کاربران راننده می‌توانند در صورت لزوم موقعیت مکانی زنده‌ خود را برای نزدیکان یا دوستانشان ارسال کنند. لینک ارسال شده برای مشخصات سفر تا ۱۵ دقیقه بعد از پایان یا لغو سفر فعال است و پس از سپری شدن این مدت، منقضی خواهد شد.

توجه به پیام‌ها و نکات امنیتی

در کنار این امکانات، در صفحه اصلی سرویس «امنیت سفر» به طور مرتب نکات آموزشی درباره رعایت موارد امنیتی هنگام سفر به کاربران راننده اطلاع‌رسانی می‌شود. اسنپ با ارائه این امکانات جدید، به تعهد خود برای افزایش امنیت و آسایش کاربران خود پایبند بوده و امیدوار است این اقدامات منجر به بهبود تجربه سفر کاربران شود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
link

مطالب مرتبط

اسنپ

اسنپ همزمان با روز جهانی افراد دارای معلولیت از اقدامات خود در این حوزه گزارش می‌دهد

اسنپ از سال‌های ابتدایی فعالیت خود تاکنون با شعار «راحتی برای همه» تلاش کرده است در راستای بهبود کیفیت خدمات برای تمام اقشار جامعه، از جمله افراد دارای معلولیت، قدم…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم