فراخوان سرمایه‌گذاری سکوی تامین مالی جمعی «اینوستوران» منتشر شد

سکوی تامین مالی جمعی «اینوستوران» برای سرمایه‌گذاری در ۲ طرح صنعتی «سیرنگ» و «ویتا» فراخوان داد.

به گزارش روابط‌عمومی و برندینگ فناپ، سکوی تامین مالی «اینوستوران» از زیرمجموعه‌های شرکت شناسا است که با حمایت شرکت فناپ، به‌عنوان بازوی تامین مالی جمعی گروه مالی پاسارگاد در زمینه تامین مالی کسب‌وکارها زیرنظر شرکت فرابورس فعالیت می‌کند.

تامین مالی جمعی (کراد فاندینگ) که به آن جمع‌سپاری مالی نیز گفته می‌شود، یک روش محبوب، موثر و نوآور برای تسهیل ارتباط میان بنیان‌گذاران کسب‌وکارها و سرمایه‌گذاران محسوب می‌شود.

سکوی «اینوستوران» با ایجاد پلی میان بنیان‌گذاران و سرمایه‌گذاران، از یک‌سو به کارآفرینان کمک می‌کند تا منابع مالی لازم برای تحقق برنامه‌های خود را به‌دست آورند و از سویی دیگر بهترین فرصت‌های سرمایه‌گذاری را در اختیار سرمایه‌گذاران قرار می‌دهد.

از مهم‌ترین مزیت‌های سکوی تامین مالی جمعی «اینوستوران» برای سرمایه‌گذاران، کاهش زمان و هزینه‌های شناسایی فرصت‌های سرمایه‌گذاری، ارزیابی دقیق مالی و کسب‌وکاری سرمایه‌پذیران، معافیت از پرداخت مالیات سرمایه‌گذاری، تضمین اصل سرمایه و کاهش ریسک برای سرمایه‌گذاران و نیز سهولت در سرمایه‌گذاری حتی برای سرمایه‌گذاران غیرحرفه‌ای است.

در این راستا دو طرح باز شرکت‌های «پرواز یاران سیرنگ» و «ویستا تجهیز احیا (ویتا)» در سکوی تامین مالی گروه اینوستوران برای سرمایه‌گذاران موجود است.

عمده فعالیت شرکت «پرواز یاران سیرنگ»، مربوط به ارائه خدمات تعمیر و نگهداری ادوات پیشرفته و صنعتی در حوزه کشاورزی و پهپادی، ساخت، تولید، واردات و فروش ادوات پیشرفته صنعتی، کشاورزی و پهپادی، برگزاری همایش‌ها و دوره‌های آموزشی مرتبط با فعالیت شرکت است.

شرکت «ویستا تجهیز احیا (ویتا)» نیز به احیای و بازیابی تجهیزات پزشکی با هدف تعمیر و بازتولید مجدد تجهیزات اسقاطی و فرسوده بیمارستان‌ها، در جهت خدمت‌رسانی به صنعت سلامت و مراکز درمانی با رویکرد توسعه تکنولوژی در کشور مشغول است.

علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری مطمئن در این طرح‌ها و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی اینترنتی اینوستوران مراجعه کنند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
link

مطالب مرتبط

خبرها

نتایج نظرسنجی «چندین»: نسل جدید کارجویان از چه زاویه‌ای به چالش‌های کاری نگاه می‌کنند؟

چطور می‌توان نسل جدید کارجویان را شناخت و انتظارات آن‌ها از محیط کار را درک کرد؟ «چندین» با برگزاری یک نظرسنجی از بازدیدکنندگان غرفه توسن در چهاردهمین نمایشگاه کار دانشگاه…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم