ایرانسل حامی ششمین دوره لیگ اینترنت اشیا

ششمین دوره لیگ اینترنت اشیای ایران، با حمایت اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران در بهار و تابستان ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

 

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، ششمین دوره لیگ اینترنت اشیا با حمایت بخش کسب و کار سازمانی ایرانسل و با هدف توسعه اقتصاد دیجیتال کشور، بهار و تابستان امسال برگزار می‌شود و هم‌اکنون در مرحله پذیرش ایده‌های نوآور از سراسر کشور است.

لیگ اینترنت اشیای ایران، عنوان رویدادی است که هرساله با همت فروم اینترنت اشیا، با هدف کمک به توسعه اقتصاد دانش‌بنیان، بلوغ اکوسیستم و ترویج ارائه خدمات اینترنت اشیا با بهره‌گیری از توان تیم‌های استارتاپی، برگزار می‌شود.

این دوره از لیگ اینترنت اشیا درحالی فعالیت خود را از بهار امسال آغاز کرده است که در مرحله نخست و پس از اعلام فراخوان سراسری، ایده‌های نوآور و راهکارهای ارائه شده توسط تیم‌ها از شهرهای مختلف را جذب کرده و پس از برگزاری رویدادهای ارزیابی منطقه‌ای، رویداد فینال را در هفته پایانی تیرماه در تهران برگزار خواهد کرد تا تیم‌ها و طرح‌های برگزیده، توسط مدیران ارشد در نهادهای تاثیرگذار اکوسیستم اینترنت اشیا، شتاب‌دهنده‌ها و همچنین نهادهای پشتیبان و توسعه در اکوسیستم نوآوری و فناوری کشور جذب شوند.

بر همین اساس، راهکارهای سازمانی ایرانسل با هدف رشد و توسعه فناوری اینترنت اشیا، در نظر دارد تا با حمایت از برگزاری ششمین لیگ اینترنت اشیا، امکانی را برای علاقه‌مندان، صاحبان ایده و تیم‌های نوپای این حوزه فراهم کند تا بتوانند طرح‌های نوآورانه خود را در زمینه این فناوری نوظهور، در یک فضای حرفه‌ای به رقابت بگذارند.

از جمله محورهای مهم این رویداد می‌توان به تمرکز زدایی و شناسایی تیم‌های توانمند از سراسر کشور در حوزه هوشمند سازی و ارائه خدمات مبتنی بر اینترنت اشیا، کمک به بلوغ اکوسیستم اینترنت اشیا کشور از طریق ایجاد هم‌افزایی میان بازیگران مختلف اکوسیستم از جمله شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات و شرکت‌های بهره‌بردار و امکان شناسایی تیم‌های برگزیده و ارائه خدمات پشتیبانی به آن‌ها در جهت توسعه تجاری راهکار و یا محصول ارائه شده اشاره کرد.

این رویداد تا پایان تیرماه ۱۴۰۲ در جریان است و علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام به آدرس www.iraniotforum.org مراجعه کنند.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
link

مطالب مرتبط

خبرها

قائم‌مقام مدیرعامل بانی‌مد: فروشگاه‌های فیزیکی راهی برای اعتمادسازی ایرانیان برای خرید آنلاین

قائم مقام مدیرعامل بانی مد باور دارد که تبدیل کردن یک مشتری آفلاین به یک مشتری آنلاین دستاوردی است که می‌تواند در احداث فروشگاه‌های فیزیکی توسط فروشگاه‌های آنلاین به آن…

مدیریت ریسک دقیق با کمک هوش مصنوعی و ابَردیتاها

مدیرعامل دیجی‌‌پی با اشاره به اینکه اکوسیستم لندتک، داده‌های دیجیتال را جایگزین داده‌های سنتی برای اعتبارسنجی افراد کرده است، گفت: رگولاتور باید به ما اعتماد کند و اجازه بدهد به…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم