ششمین دوره نمایشگاه کار ایران امسال از ۲۵ تا ۲۷ بهمنماه در محل سالنهای نمایشگاهی برج میلاد تهران و با حضور بیش از ۶۰ سازمان معتبر کشور توسط شرکت باما کار شریف و جابویژن و با حمایت اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان تهران برگزار میشود. در ادوار گذشته نمایشگاه کار بیش از سه هزار و ۸۰۰ نفر از کارجویان مستقیما از طریق این رویداد در موقعیت شغلی مورد نظر خود استخدام شدهاند.
امکان دیدار چهرهبهچهره و گفتوگو با مدیران و کارشناسان منابع انسانی سازمانهای برتر کشور، در کنار برگزاری رویدادهای جانبی مثل کارگاههای آموزشی، شبیهسازی مصاحبه شغلی و امکان گفتگو با منتورهای شغلی از جمله فرصتهایی است که کارجویان میتوانند در نمایشگاه کار ایران از آن برای بهبود مسیر شغلی خود استفاده کنند. براساس اعلام جابویژن کارجویان در این نمایشگاه به صورت بیواسطه با کارفرمایان روبرو میشوند، میتوانند مستقیما با افراد و فرهنگ سازمانها آشنایی پیدا کنند و از این طریق شانس استخدام بالاتری در این سازمانها داشته باشند.
از سوی مقابل، سازمانهای مختلف با شرکت در نمایشگاه کار ایران از فرصت به وجود آمده برای استخدام استعدادهای مورد نظر در کوتاهترین زمان ممکن استفاده میکنند. حضور سازمانها در نمایشگاه کار همچنین قدمی مهم در راستای ارتقای برند کارفرمایی سازمانها نزد کارجویان است.
از جمله سازمانهای حاضر در ششمین دوره نمایشگاه کار ایران میتوان به گروه کوبل، ایرانسل، کروز، پلیمر آریا ساسول، زرین رویا، فناوران اطلاعات خبره، رستافن ارتباط، خوشگوار، همکاران سیستم، صافولا بهشهر، استیل البرز، نستله، مهبانگ، اکتوورکو، همراه اول، خانومی، حیات و نیلپر اشاره کرد. سازمانهای داوطلب برای شرکت در این نمایشگاه میتوانند از طریق سایت نمایشگاه کار ایران در این رویداد ثبتنام کنند.
نمایشگاه کار ایران به عنوان بزرگترین رویداد شغلی کشور، هر ساله میزبان بیش از ۱۵ هزار کارجو است و در آخرین دوره از این نمایشگاه که در بهمنماه سال ۱۴۰۱ برگزار شد؛ بیش از ۵۰ هزار رزومه ظرف مدت سه روز توسط کارجویان حاضر در نمایشگاه برای بیش از هزار و ۱۰۰ موقعیت شغلی ارسال شده است.
نکتههایی از نمایشگاه کار ایران:
- گروه جابویژن هرسال با هدف تسهیل ارتباط کارجویان و سازمانهای برتر اقدام به برگزاری نمایشگاه کار ایران میکند.
- ششمین دوره نمایشگاه کار ایران، از تاریخ ۲۵ الی ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ در محل سالنهای نمایشگاهی برج میلاد تهران برگزار میشود.
- نمایشگاه کار اهدافی از جمله ارتقاء برند کارفرمایی و برندینگ سازمانها، برقراری ارتباط بیواسطه کارجویان و کارفرمایان و همچنین تسهیل فرآیند جذب و استخدام را دنبال میکند.
- سازمانهای داوطلب برای شرکت در این نمایشگاه میتوانند از طریق وبسایت مخصوص کارفرمایان نمایشگاه کار ایران در این رویداد ثبتنام کنند.
- حدود ۶۰ سازمان برتر از جمله ایرانسل، همراه اول، همکاران سیستم، مپنا، نستله، نیلپر، گلدیران و بسیاری از سازمانهای معتبر فعال در صنعت های IT و خدمات آنلاین، کالاهای مصرفی و تند گردش، خودرویی، دارویی، تولیدی، تلکام و پتروشیمی در نمایشگاه کار ایران به عنوان غرفهدار حضور خواهند داشت.
فهرست حامیان ششمین دوره نمایشگاه کار ایران:
- گروه کوبل
- ایرانسل
- کروز
- پلیمر آریا ساسول
- زرین رویا
- فناوران اطلاعات خبره
- رستافن ارتباط
- خوشگوار
- همکاران سیستم
- صافولا بهشهر
- استیل البرز
- نستله
- مهبانگ
- اکتوورکو
- همراه اول
- خانومی
- حیات
- نیلپر
- از جمله دستاوردهای دوره قبلی نمایشگاه کار ایران (دوره پنجم) میتوان به حضور بیش از ۱۵ هزار کارجو، تبادل ۵۰ هزار رزومه در ۳ روز، ارائه بیش از ۱۱۰۰ موقعیت شغلی و برگزاری ۱۶ کارگاه آموزشی اشاره کرد.
– مرجع اطلاعرسانی نمایشگاه کار ایران در تلگرام و اینستاگرام به آدرس @iranjobfair در دسترس کاربران است.
– ساعت دقیق برگزاری نمایشگاه متعاقباً از طریق آدرس فوق اعلام خواهد شد.