کارنامه «سرویس کارشناسی موتورسیکلت» را به خدماتش اضافه کرد

شرکت کارنامه خبر داد سرویس کارشناسی موتورسیکلت آن با هدف رفع دغدغه خریداران و اطمینان از معامله موتورسیکلت با توجه به نیاز بازار و افزایش حجم معاملات، راه‌اندازی شده است.

در شرایطی که ۹۰درصد از موتورهایی که در سطح خیابان‌ها تردد می‌کنند، رو به فرسودگی هستند، کارشناسی و بررسی میزان سلامت موتورسیکلت، قبل از خرید ضروری می‌شود؛ خصوصا با توجه به اینکه قیمت موتورسیکلت نسبت به سال گذشته تا ۲ برابر افزایش داشته است.

هژیر مفاخری، مدیر عملیات کارنامه، سرویس کارشناسی موتورسیکلت را این‌گونه معرفی می‌کند:

کارنامه با هدف ایجاد شفافیت و افزایش امنیت معاملات، ۴ سال پیش کار خود را با کارشناسی خودرو شروع کرد و تجربه خوبی در رفع یکی از نیازهای اصلی بازار خودرو به دست آورد. با توجه به ترافیک تهران، در چند سال اخیر شاهد افزایش تعداد معاملات موتورسیکلت بوده‌ایم؛ و از طرفی قیمت‌ها هم افزایش بسیار زیادی داشته و باعث شده است موتورسیکلت به‌عنوان کالایی سرمایه‌ای میان بسیاری از اقشار جامعه در نظر گرفته شود.

قیمت بالا، ریسک معامله را برای خریداران بالا می‌برد؛ به همین دلیل، خریدار نیازمند مرجعی متخصص برای تأیید کیفیت موتورسیکلت از لحاظ فنی و بدنه است تا هم بتواند وسیله مناسبی برای استفاده تهیه کند و هم اینکه در معامله متضرر نشود.

کارنامه به پشتوانه تیم متخصص و تجربه‌ای که در این مجموعه شکل گرفته، این امکان را برای خریداران فراهم کرده است که نه‌تنها به‌صورت تخصصی موتورسیکلت موردنظرشان را کارشناسی کنند، بلکه ضمانت‌نامه ۵۰ میلیونی هم دریافت کنند.

خدمات کارشناسی موتورسیکلت در کارنامه شامل گزارش رنگ و بدنه (سلامت شاسی، رنگ، آبرنگ، تعویض، فرورفتگی و…) و گزارش فنی (تعلیق و ترمز، گیربکس، موتور، آچارخوردگی و …) است و در این سرویس تمام ابعاد موتورسیکلت، مورد بررسی قرار می‌گیرد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
link

مطالب مرتبط

خبرها

پادکست اخبار استارتاپی هفته؛ از اضافه شدن قابلیت استوری به اسنپ تا انتخابات اتحادیه

پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته در ایران را دنبال می‌کند. در قسمت ۲۶۹ این پادکست، از برخورد تامین اجتماعی…
خبرها

نتایج نظرسنجی «چندین»: نسل جدید کارجویان از چه زاویه‌ای به چالش‌های کاری نگاه می‌کنند؟

چطور می‌توان نسل جدید کارجویان را شناخت و انتظارات آن‌ها از محیط کار را درک کرد؟ «چندین» با برگزاری یک نظرسنجی از بازدیدکنندگان غرفه توسن در چهاردهمین نمایشگاه کار دانشگاه…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم