کمپین ۱۰روزه بلکبیوتی «خانومی» به پایان رسید و این پلتفرم اعلام کرده است که فروش امسال نسبت به سال گذشته ۱۲۰ درصد رشد کرده و بیش از دو برابر شده است. کاربران خانومی در این دوره بهطور متوسط یکمیلیون و ۸۱ هزار تومان تخفیف در هر سبد خرید دریافت کردهاند و در مجموع بیش از یکمیلیون و ۵۰۰ هزار قطعه کالا خریداری شده است. این آمار نشان میدهد، بلکبیوتی به یکی از مهمترین مقاطع تقاضای سالانه در بازار زیبایی ایران تبدیل شده است.
میانگین تخفیف هر سبد خرید: یکمیلیون و ۸۱ هزار تومان
تحلیل دادههای این مگا کمپین نشان میدهد در هر سبد خرید بهطور میانگین یک میلیون و ۸۱ هزار تومان تخفیف ارائه شد.
خانومی پیش از شروع کمپین ۱۰ روزه بلکبیوتی پیشبینی کرده بود ۱۲۰ میلیارد تومان تخفیف به کاربران ارائه خواهد شد اما در نهایت با توجه به افزایش تقاضا مجموع تخفیفهای ارائهشده به چند برابر عدد پیشبینی شده، رسید.
تخفیفها مطابق روال ثابت «خانومی»، بر مبنای قیمت مصرفکننده درجشده روی بستهبندی کالاها محاسبه شده است؛ یعنی همان قیمتی که تولیدکننده اعلام میکند. این روش باعث میشود میزان تخفیف برای همه کالاها شفاف، استاندارد و قابلمقایسه باشد.
خانومی همچنین تأکید کرده که محصولات عرضهشده در بلکبیوتی بر پایه تازهترین تاریخهای تولید تامین شدهاند؛ موضوعی که باعث میشود قیمت درجشده روی کالاها بهروز و واقعی باشد و تخفیف نهایی کاربر دقیقاً بر همین مبنا محاسبه شود.
اصفهان پرسفارشترین استان بعد از تهران
طبق گزارش بلکبیوتی امسال خانومی، تهران بیشترین سهم خرید را به خود اختصاص داده است و اصفهان، خراسان رضوی و البرز سه استان پیشرو بعد از تهران در بلکبیوتی ۱۴۰۴ بودهاند. این روند از گسترش اعتماد کاربران در سراسر کشور و توزیع گستردهتر تقاضا نسبت به سالهای گذشته خبر میدهد.
بلکبیوتی به شاخص رفتار مصرفکننده تبدیل شد
استقبال کاربران از بلکبیوتی ۱۴۰۴ نشاندهنده افزایش اعتماد و اطمینان مشتریان به این پلتفرم است؛ موضوعی که در حجم بالای سفارشها و رشد دو برابری فروش نیز قابل مشاهده است.
با توجه به ترافیک سفارشها، ظرفیت مرکز پردازش خانومی در روزهای کمپین بهطور ویژه افزایش یافته و این پلتفرم تلاش میکند تحویل سفارشها مطابق زمانبندی درجشده برای هر خریدار انجام شود.