از خط تا لبخند؛ مسابقه عکاسی با موبایل ویژه جوانان و نوجوانان

حالا نوبت به آن رسیده که میدان را به جوان‌ترها بدهیم. واضح است که نسل جدید، به واسطه آشنایی زودهنگام با تکنولوژی قدرت و مهارت بیشتری در استفاده از آن را هم دارند. فرقی نمی‌کند که برنامه‌نویسی باشد یا عکاسی و فیلم‌برداری، نوجوانان نسل زد در استفاده از این ابزار هوشمندانه‌تر عمل می‌کنند.

در کنار این مهارت اما نوع نگاه و تفکرات این نسل با نسل‌های گذشته بسیار متفاوت است و موضوعات را با بینش جدید دنبال می‌کنند که این موضوع خلاقیت‌های خاص این نسل را به تصویر می‌کشد. به نظر می‌رسد که تماشای جهان از لنز دوربین یک نوجوان نسل زد برای نسل‌های قبلی، جالب و حیرت‌انگیز باشد.

با همین رویکرد دیجی‌کالا با همراهی هنرمندان صاحب نظر در حوزه هنر و عکاسی کمپین «از خط تا لبخند» را طراحی کرده. در این کمپین از نوجوانان و جوانان نسل جدید دعوت می‌شود که با گوشی موبایل خود عکاسی کنند و در قرعه‌کشی این مسابقه شرکت کنند.

در این مسابقه نوجوانان و جوانان در بازه سنی ۱۴ تا ۲۴ سال با محوریت موضوعات زیر عکاسی می‌کنند:

  1. خط‌های اطراف من (ویژه گروه سنی ۱۴ تا ۱۸ سال): هر خطی که در اطراف ما دیده می‌شود می‌تواند موضوع این عکاسی باشد. خط‌های ساختمان‎‍ها و خیابان‌ها، خط‌‌های درختان، دریا و هرخطی که داستانی را روایت می‌کند، حسی را ایجاد می‌کند و ترکیب‌بندی درستی را ارائه می‌دهد در این موضوع قرار می‌گیرد.
  2. در مسیر لبخند (ویژه گروه سنی ۱۹ تا ۲۴ سال): مسیری که به لبخند می‌رسدبرای مثال هدیه دادن یک شاخه گل، آماده شدن برای یک مهمانی و … هر تلاش و کوششی که برای رسیدن به لبخند انجام می‌دهیم شامل این بخش می‌شود.
  3. آزاد (ویژه هر ۲ گروه سنی): هر موضوعی که به آن علاقه دارید، شامل این بخش می‌شود. این موضوع می‌تواند به آدم‌ها، دوستی‌ها، خیابان‌ها و هر چیزی که در زندگی مارا برای لحظه‌ای به خودش مشغول می‌کند، بپردازد.

این مسابقه با داوری هنرمندان زیر همراه است:

  • سروش صحت (کارگردان و نویسنده)
  • محمد بحرانی (بازیگر و صداپیشه)
  • بهاز کاتوزی (بازیگر و مدرس)
  • مریم تخت‌کشیان (عکاس سینما)
  • آرش غریقی (مدیر خلاقیت دیجی‌کالا)

 

این مسابقه از ۱۳ تا ۲۶ ادامه خواهد داشت، برای ارسال عکس‌ها یا کسب اطلاعات بیشتر از مسابقه به این صفحه مراجعه کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
link

مطالب مرتبط

دیجی‌پی، اسپانسر کتاب مدیریت مالی شخصی برای نوجوانان شد

دیجی‌پی، بستر هوشمند انواع خدمات پرداخت و اعتبار، در راستای مسئولیت اجتماعی خود به منظور بالا بردن سواد مالی نوجوانان و دسترس‌پذیر کردن آموزش‌های مالی، اسپانسر تدوین و انتشار کتاب…
خبرها

هرلایف با قابلیت‌های جدید «کلینیک» و «فروشگاه» وارد مرحله‌ای نوین از خدمات سلامت دیجیتال شد

اپلیکیشن هرلایف، که ابتدا به عنوان یک ابزار ردیابی قاعدگی برای بانوان عرضه شده بود، حالا با افزودن دو قابلیت جدید «کلینیک» و «فروشگاه» به پلتفرم خود، در حال تبدیل…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم