امکان استفاده از ایرانسل‌من برای غیر ایرانسلی‌ها

استفاده از خدمات سوپراپلیکیشن «ایرانسل‌من» با هدف تجربه زندگی دیجیتال، برای شماره‌های غیر ایرانسلی هم امکان‌پذیر است.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، کاربران ایرانسلی و غیر ایرانسلی می‌توانند با شماره همراه خود، در نسخه جدید ایرانسل‌من ثبت نام کرده و پس از طی مراحل ورود، از خدمات و امکانات آن از جمله پرداخت قبوض خدماتی، خدمات خودرویی، درخواست تاکسی آنلاین، سفارش آنلاین غذا، خرید بیمه آنلاین، خرید از وب‌سایت‌های پرطرفدار، رزرو هتل و اقامتگاه، خرید و فروش آنلاین سهام و… بهره‌مند شوند.

ایرانسل‌من علاوه بر اینکه امکانات منحصربه‌فردی را برای مدیریت حساب کاربری کاربران ایرانسلی از جمله مدیریت سیم‌کارت‌ها، خدمات غیرحضوری ارتباط با مشتریان، خرید بسته، پرداخت قبض خطوط دائمی ایرانسل، مسدودی سیم‌کارت، کدهای دستوری، انتقال شارژ و… ارائه می‌دهد، دسترسی به تمام خدمات و محصولات دیجیتال ایرانسل، شامل فروشگاه ایرانسل، تلویزیون اینترنتی لنز، پلتفرم جامع آموزش آنلاین دانا، راویتو، ریتم، مودیو، سرویس آهنگ پیشواز و… را برای همه کاربران، با هر شماره‌ای امکان‌پذیر کرده است.

ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با هدف تسهیل دسترسی مشترکان تلفن همراه به خدمات دیجیتال و حمایت از کسب‌وکارهای نوپا و دانش‌بنیان، این امکان را فراهم کرده است تا کسب‌وکارهای مختلف، با حضور و ارائه تخفیف‌های ویژه در این سوپراپلیکیشن، در دسترس مشترکان قرار گیرند. همچنین کاربران می‌توانند با استفاده از برخی خدمات ارائه شده در این سوپراپلیکیشن، درصدی از تراکنش‌های مالی خود را به عنوان اعتبار هدیه، در حساب کیف پول ایرانسلی‌شان (جیب جت)، دریافت کنند.

سوپراپلیکیشن ایرانسل‌من با بیش از ۵۰ میلیون نصب و بیش از ۲۰.۳ میلیون کاربر فعال ماهانه، این امکان را با هدف بهره‌مندی عموم از ویژگی‌های کاربردی این اپلیکیشن و تحقق زندگی دیجیتال برای همه، ارائه داده است.

کاربران ایرانسلی و غیرایرانسلی، برای ورود به این سوپراپلیکیشن و استفاده از خدمات دیجیتال آن، لازم است تا آخرین نسخه ایرانسل‌من را از طریق وب‌سایت ایرانسل یا فروشگاه‌های نرم‌افزاری مختلف (گوگل‌پلی، مایکت، چارخونه و…)، نصب کنند.

نسل جدید سوپر اپلیکیشن ایرانسل‌من، ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ با حضور دکتر عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری‌اطلاعات، مورد بهره‌برداری قرار گرفت. این پروژه از تابستان ۱۴۰۰ آغاز شد و توسط تیم‌های داخلی ایرانسل و به صورت کاملاً بومی، توسعه یافت. این پروژه در راستای هدف کلان بومی‌سازی سامانه‌های استراتژیک و وابستگی هر چه کمتر به شرکت‌های خارجی مطرح شد و خوشبختانه پس از گذشت یک‌سال توانست با موفقیت به اولین انتشار رسمی خود برسد. این اپلیکیشن پیچیده، به صورت Cloud-Native و با به‌کارگیری بهترین فناوری‌های حوزه نرم‌افزار، توسعه یافته و تبدیل شدن به بزرگترین سوپر اپلیکیشن ایران را هدف‌گذاری کرده است.

از مهمترین ویژگی‌های این نرم‌افزار، می‌توان به معماری میکرو سرویسی (Micro-Service)، خط تولید کد کاملاً اتوماتیک شده (CI/CD)، سیستم مدیریت محتوا (CMS)، تجربه کاربری بسیار بهبود یافته و مانیتورینگ بلادرنگ در همه سطوح اشاره کرد.

وزیر ارتباطات در زمان افتتاح این پروژه، با استقبال از اقدام ایرانسل برای ورود به توسعه نرم‌افزارهای بومی گفت:‌ آمادگی داریم که خدمات دولت را در قالب پنجره واحد خدمات، در اختیار نرم‌افزارهای بومی پرمخاطب قرار دهیم و دسترسی مردم را تسهیل کنیم.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
link

مطالب مرتبط

خبرها

نتایج نظرسنجی «چندین»: نسل جدید کارجویان از چه زاویه‌ای به چالش‌های کاری نگاه می‌کنند؟

چطور می‌توان نسل جدید کارجویان را شناخت و انتظارات آن‌ها از محیط کار را درک کرد؟ «چندین» با برگزاری یک نظرسنجی از بازدیدکنندگان غرفه توسن در چهاردهمین نمایشگاه کار دانشگاه…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم