رضا سجادی، مدیرعامل پلتفرم «دان»، از نقش این بستر در ایجاد فرصتهای بینظیر برای دیده شدن کسبوکارها توسط میلیونها کاربر تلویزیونهای هوشمند خبر داد.
پلتفرم «دان» که به کاربران تلویزیونهای هوشمند (مبتنی بر سیستمعامل اندروید) امکان دسترسی به طیف گستردهای از اپلیکیشنهای سرگرمی، آموزشی، خبری و کاربردی را میدهد، اکنون با همکاری برندهای مطرح تولیدکننده تلویزیون مانند اسنوا و دوو، بر روی میلیونها دستگاه فعال شده است. به گفته رضا سجادی، مدیرعامل این پلتفرم، ماهانه میلیاردها دقیقه محتوای ویدیویی در «دان» مشاهده میشود که نشان از گستردگی نفوذ آن دارد.
سجادی در تشریح ویژگیهای منحصربهفرد «دان»، به جایگاههای تبلیغاتی موثر در لانچر تلویزیون، صفحه ویترین، تبلیغات pre-roll و حتی اسکرینسیور اشاره کرد. وی تاکید کرد: «این قابلیت به برندها و صاحبان اپلیکیشنها امکان میدهد در فضایی پرمخاطب و ماندگار، پیام خود را مستقیم به مخاطب خانگی منتقل کنند.»
مدل همکاری در «دان تیوی» به دو صورت تسهیم درآمد یا تعرفه ثابت سالانه قابل تعریف است. سجادی تصریح کرد که این انعطافپذیری باعث شده است تا کسبوکارهای مختلف، از استارتاپها گرفته تا برندهای رسانهای، بتوانند با سرمایهگذاری هوشمندانه در این فضا، به مخاطبانی تازه و وسیعتر دست یابند.
مدیرعامل «دان» این پلتفرم را نه صرفا یک اپلیکیشن، بلکه یک زیستبوم جدید برای محتوای ویدیویی و اپلیکیشنهای هوشمند در خانههای ایرانی دانست. او افزود: «بنا داریم تا فرصت دیده شدن اپلیکیشنهای مختلف بازار را در صفحه نخست تلویزیونهای هوشمند ایرانی فراهم و مسیری تازه برای ارتباط و استفاده کاربران با این کسبوکارها ایجاد کنیم.» این زیستبوم به برندها امکان میدهد تا با مخاطب در زمان و مکان درست، آن هم روی بزرگترین نمایشگر خانه، ارتباط برقرار کنند.
مطالب مرتبط
رسوب حق بیمه در اینشورتکها؛ معضل یا اهرم توسعه؟ جدال بیمه مرکزی و استارتاپها
انجمن تجارت الکترونیک تهران: اتهام رانت به دارورسانی آنلاین، دفاع از انحصار است
سازمان غذا و دارو همکاری داروخانهها با پلتفرمهای آنلاین را ممنوع اعلام کرد
پربازدیدهای هفته
سرویس جدید «فودرو» اسنپفود چگونه کار میکند؟
بیمه تامین اجتماعی برای رانندگان اسنپ و تپسی تصویب شد
خروج موفق مکس هلدینگ از سرمایهگذاری در هومکا
پادکست زوم