مدیرعامل «دان»: فرصت دیده شدن، توسط میلیون‌ها نفر در روز با دان میسر شده است

رضا سجادی، مدیرعامل پلتفرم «دان»، از نقش این بستر در ایجاد فرصت‌های بی‌نظیر برای دیده شدن کسب‌وکارها توسط میلیون‌ها کاربر تلویزیون‌های هوشمند خبر داد.

پلتفرم «دان» که به کاربران تلویزیون‌های هوشمند (مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید) امکان دسترسی به طیف گسترده‌ای از اپلیکیشن‌های سرگرمی، آموزشی، خبری و کاربردی را می‌دهد، اکنون با همکاری برندهای مطرح تولیدکننده تلویزیون مانند اسنوا و دوو، بر روی میلیون‌ها دستگاه فعال شده است. به گفته رضا سجادی، مدیرعامل این پلتفرم، ماهانه میلیاردها دقیقه محتوای ویدیویی در «دان» مشاهده می‌شود که نشان از گستردگی نفوذ آن دارد.

سجادی در تشریح ویژگی‌های منحصربه‌فرد «دان»، به جایگاه‌های تبلیغاتی موثر در لانچر تلویزیون، صفحه ویترین، تبلیغات pre-roll و حتی اسکرین‌سیور اشاره کرد. وی تاکید کرد: «این قابلیت به برندها و صاحبان اپلیکیشن‌ها امکان می‌دهد در فضایی پرمخاطب و ماندگار، پیام خود را مستقیم به مخاطب خانگی منتقل کنند.»

مدل همکاری در «دان تی‌وی» به دو صورت تسهیم درآمد یا تعرفه ثابت سالانه قابل تعریف است. سجادی تصریح کرد که این انعطاف‌پذیری باعث شده است تا کسب‌وکارهای مختلف، از استارتاپ‌ها گرفته تا برندهای رسانه‌ای، بتوانند با سرمایه‌گذاری هوشمندانه در این فضا، به مخاطبانی تازه و وسیع‌تر دست یابند.

مدیرعامل «دان» این پلتفرم را نه صرفا یک اپلیکیشن، بلکه یک زیست‌بوم جدید برای محتوای ویدیویی و اپلیکیشن‌های هوشمند در خانه‌های ایرانی دانست. او افزود: «بنا داریم تا فرصت دیده شدن اپلیکیشن‌های مختلف بازار را در صفحه نخست تلویزیون‌های هوشمند ایرانی فراهم و مسیری تازه برای ارتباط و استفاده کاربران با این کسب‌وکارها ایجاد کنیم.» این زیست‌بوم به برندها امکان می‌دهد تا با مخاطب در زمان و مکان درست، آن هم روی بزرگ‌ترین نمایشگر خانه، ارتباط برقرار کنند.

link

مطالب مرتبط

تبدیلرمزارزها و فین‌تک

مصاحبه با سپیده پناه، مدیر ارشد بازاریابی صرافی ارز دیجیتال تبدیل؛ نگاهی نو به بازاریابی ارجاعی در فینتک ایران

در فضای رقابتی و پرچالش فینتک و ارزهای دیجیتال، صرافی «تبدیل» با کمپینی نوآورانه به نام «سود دو نفره» توانسته است مفهوم بازاریابی ارجاعی (Referral Marketing) را به سطح جدیدی…
خبرها

رسوب حق بیمه در اینشورتک‌ها؛ معضل یا اهرم توسعه؟ جدال بیمه مرکزی و استارتاپ‌ها

در حالی که بیمه مرکزی نسبت به «رسوب حق بیمه» در اینشورتک‌ها هشدار داده و خواستار اصلاح روابط با این استارتاپ‌ها شده است، فعالان حوزه بیمه آنلاین معتقدند این انباشت…
خبرها

انجمن تجارت الکترونیک تهران: اتهام رانت به دارورسانی آنلاین، دفاع از انحصار است

در پی نامه اخیر انجمن داروسازان ایران به ریاست جمهوری مبنی بر «اشاعه رانت و فساد» توسط پلتفرم‌های توزیع آنلاین دارو، کمیسیون سلامت دیجیتال انجمن تجارت الکترونیک تهران با بیانیه‌ای…
خبرها

سازمان غذا و دارو همکاری داروخانه‌ها با پلتفرم‌های آنلاین را ممنوع اعلام کرد

سازمان غذا و دارو با صدور ابلاغیه‌ای فوری به تمامی داروخانه‌های کشور، هرگونه همکاری مستقیم و غیرمستقیم با سکوهای اینترنتی و کسب‌وکارهای مجازی حمل‌ونقل کالا در خصوص نسخه پیچی، تهیه…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم