ورود پی‌پال به صنعت سفر؛ امکان جستجو و رزرو مستقیم هتل به اپلیکیشن اضافه شد

شرکت پی‌پال (PayPal) با همکاری ارائه‌دهنده خدمات پرداخت هتل، سلف‌بوک (Selfbook)، به کاربران خود اجازه می‌دهد تا مستقیماً از طریق اپلیکیشن پی‌پال، هتل‌ها را جستجو و رزرو کنند. این حرکت، گامی استراتژیک برای پی‌پال به منظور افزایش تعامل کاربران و ورود جدی‌تر به بازار پررونق سفر است.

شرکت پی‌پال اعلام کرد که کاربران می‌توانند در هنگام تسویه حساب هزینه هتل، از طریق پی‌پال پرداخت خود را انجام دهند و از تخفیف‌های انحصاری درون‌برنامه‌ای بهره‌مند شوند. همچنین، برای هتل‌های منتخبی که این ویژگی را فعال کرده‌اند، امکان استفاده از سرویس «الان بخر، بعداً پرداخت کن» (BNPL) پی‌پال نیز وجود خواهد داشت.

کاربران اپلیکیشن پی‌پال قادر خواهند بود به بخش «پیشنهادها» (Offers) مراجعه کرده و با استفاده از یک مرورگر درون‌برنامه‌ای، هتل‌ها را بر اساس فیلترهایی مانند تاریخ سفر و تعداد مهمانان جستجو کنند. در نتایج جستجو، هتل‌هایی نمایش داده می‌شوند که از مجموعه پرداخت سلف‌بوک استفاده می‌کنند، هرچند هنوز مشخص نیست که آیا تمام کاتالوگ هتل‌های سلف‌بوک در دسترس کاربران پی‌پال قرار خواهد گرفت یا خیر.

این اقدام برای پی‌پال، راهی برای ارائه و فروش خدمات بیشتر به کاربران در داخل اپلیکیشن است. این شرکت اعلام کرده که با محصولات پرداخت خود، شاهد افزایش ۸۴ درصدی در میان افرادی بوده است که برای سفر به صورت آنلاین پرداخت انجام می‌دهند.

الکس کریس، رئیس و مدیرعامل پی‌پال، در بیانیه‌ای گفت: «ما از اینکه با همکاری سلف‌بوک به طور جدی وارد حوزه سفر می‌شویم و به مشتریان پی‌پال کمک می‌کنیم تا فروشندگان جدیدی را کشف کرده و از طریق پاداش‌ها و تخفیف‌های منحصر به فرد در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنند، هیجان‌زده هستیم.»

پی‌پال همچنین اعلام کرد که سلف‌بوک نیز به زودی محصولات پرداخت این شرکت را در فرآیندهای خود در خارج از اپلیکیشن پی‌پال ادغام خواهد کرد. علاوه بر این، سلف‌بوک از مجموعه پرداخت سازمانی پی‌پال برای پردازش پرداخت‌های کارت اعتباری هتل‌های خود استفاده خواهد کرد.

خالد منیری، هم‌بنیانگذار و مدیرعامل سلف‌بوک، در ایمیلی به تک‌کرانچ گفت: «پرداخت هزینه هتل به طور سنتی پراکنده‌ترین بخش سفر بوده است؛ در یک جا جستجو می‌کردید، در جای دیگر رزرو می‌کردید و در جایی دیگر پرداخت انجام می‌دادید. با پی‌پال، ما تمام این مراحل را در یک فرآیند یکپارچه که مستقیماً در تجربیات مبتنی بر هوش مصنوعی مانند Perplexity تعبیه شده، ادغام می‌کنیم.» منیری افزود: «این نه تنها برای مسافران راحت‌تر است، بلکه به هتل‌ها یک خط ارتباطی مستقیم با مهمانانشان، حاشیه سود بهتر به دلیل عدم پرداخت کمیسیون، و کنترل بیشتر بر برندشان می‌دهد.»

 

منبع خبر

link

مطالب مرتبط

خبرهاگزارش و تحلیل

گزارش سالانه دیتاک؛ از اینترنت بی‌کیفیت ایران تا رتبه دوم جهان در تعداد اینفلوئنسرها

گزارش جدید دیتاک نشان می‌دهد که با وجود نفوذ ۸۵ درصدی اینترنت در ایران و استفاده ۷۱ درصدی کاربران از فیلترشکن، کیفیت زیرساخت اینترنت کشور با ۱۴ رتبه تنزل در…
همراه اول

نخستین مسابقه تحلیل بنیادی نماد همراه اول به ایستگاه پایانی رسید

آیین اختتامیه نخستین مسابقه تحلیل بنیادی سهام همراه با هدف ارتقای دانش مالی و تشویق تحلیلگران حرفه‌ای بازار سرمایه برگزار و از برترین تحلیلگران شرکت کننده در این رقابت تقدیر…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم