پرشیافاند از ترکیب سهام‌داران استارتاپ شگرفیست خارج شد

شرکت سرمایه‌گذاری خطرپذیر «پرشیافاند» پس از ۳ سال از ترکیب سهامداری استارتاپ «شگرفیست» خارج شد و ۳۰ درصد سهام خود را به سرمایه‌گذاران جدید واگذار کرد. شگرفیست در حوزه گیم و گیمیفیکیشن فعالیت می‌کند و اجرای کمپین‌های گیمیفیکیشن را برای شرکت‌هایی نظیر دیجی‌کالا، اسنپ و همراه اول در رزومه خود دارد.

شرکت سرمایه‌گذاری خطرپذیر پیشگامان کارآفرینی پرسیا در سال ۱۳۹۹ بر روی استارتاپ شگرفیست سرمایه‌گذاری کرد و پس از ۳ سال همراهی با این استارتاپ، از ترکیب سهام‌داری شگرفیست خارج شد و کلیه سهام خود را به سرمایه‌گذاران جدید واگذار کرد.

علی‌اکبر رحیم‌بروجردی، مدیرعامل پرشیافاند خبر از خروج خود از استارتاپ شگرفیست داد و گفت: «با توجه به مقطعی که استارتاپ شگرفیست در آن قرار داشت، نیاز بود که خون تازه‌ای در رگ‌های این استارتاپ در قالب سرمایه تزریق شود. از طرفی رسالت یک وی‌سی (VC) جدای از سرمایه‌گذاری، اگزیت نیز هست. بر همین اساس، با توجه به مسیری که برای آینده شگرفیست متصور بودیم، تصمیم گرفتیم با اگزیت، کلیه سهام خود را به سرمایه‌گذاران جدید واگذار کنیم.»

مدیرعامل پرشیافاند افزود: «در این مدت سهام ما نیز رشد داشته و توانستیم خروج موفقی را از این استارتاپ داشته باشیم. قطعا ورود سرمایه‌گذار جدید می‌تواند برای مجموعه شگرفیست بستری مناسب را برای ورود به مسیری تازه و توسعه آنها فراهم کند.»

پرشیافاند در سال ۱۳۹۹ تاسیس شده است و تا به امروز بر روی استارتاپ‌های حوزه بازی و سرگرمی، فینتک، اینشورتک، سلامت و پلتفرم آموزشی در حوزه مهارت و خلاقیت سرمایه‌گذاری کرده است.

استارتاپ شگرفیست که اعضای اصلی آن را وحید عبدالهی‌ها، میلاد مهاجر، کسری آژیر و پندار صفری تشکیل می‌دهند، در سال ۱۳۹۹ توانست در ازای ۳۰ درصد از سهام خود سرمایه مورد نیاز خود را از پرشیافاند جذب کند.

شگرفیست با نام حقوقی ایده‌پردازان شگرف پارسه در حوزه گیم و گیمیفیکیشن فعالیت می‌کند و بر روی ارائه بازی‌های تحت وب و راهکارهای گیمیفیکیشن برای سایر کسب‌وکارها تمرکز دارد.

این استارتاپ اجرای کمپین‌های گیمیفیکیشن را برای شرکت‌های بزرگی مانند دیجی‌کالا، اسنپ و همراه اول در رزومه خود دارد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
link

مطالب مرتبط

خبرها

پادکست اخبار استارتاپی هفته؛ از اضافه شدن قابلیت استوری به اسنپ تا انتخابات اتحادیه

پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته در ایران را دنبال می‌کند. در قسمت ۲۶۹ این پادکست، از برخورد تامین اجتماعی…
خبرها

نتایج نظرسنجی «چندین»: نسل جدید کارجویان از چه زاویه‌ای به چالش‌های کاری نگاه می‌کنند؟

چطور می‌توان نسل جدید کارجویان را شناخت و انتظارات آن‌ها از محیط کار را درک کرد؟ «چندین» با برگزاری یک نظرسنجی از بازدیدکنندگان غرفه توسن در چهاردهمین نمایشگاه کار دانشگاه…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم