قسمت هفتادوهفتم
مطالب مرتبط
هشدار گارتنر به CMOها: دو رکن اصلی بازاریابی مدرن در حال فروریختن است
بر اساس گزارش جدید «گارتنر» (Gartner)، کانالهای دیجیتال و شخصیسازی که ستونهای بازاریابی مدرن بودند، کارایی خود را از دست…
مدیرعامل Beehiiv: نگران اشباع خبرنامهها نیستیم؛ به سیستم عامل اقتصاد محتوا تبدیل میشویم
«Beehiiv» (بیهایو)، پلتفرم مشهور خبرنامه، همزمان با چهارمین سالگرد خود، با معرفی قابلیتهایی چون سازنده وبسایت هوش مصنوعی، پشتیبانی از…
گوگل برای رقابت با OpenAI، در حال دگرگونی بزرگی است
شرکت «گوگل» پس از غافلگیری توسط «OpenAI»، سه سال گذشته را صرف بازآفرینی خود کرده است. این غول جستجو اکنون…
رکوردشکنی دیجیکالا با فروش ۲.۲ هزار میلیارد تومانی در «روز اول» بلک فرایدی
«دیجیکالا» در ۲۴ ساعت نخست بلک فرایدی ۱۴۰۴، با ثبت فروش ۲.۲ هزار میلیارد تومانی رکورد زد. این پلتفرم با…