یونیکورن حملونقل ایندرایو (inDrive) به عنوان بخشی از تلاش خود برای بررسی فرصتها در بازارهای نوظهور، سرمایهگذاری استراتژیکی در استارتاپ تحویل خواروبار پاکستانی Krave Mart، انجام داده است.
این شرکت مستقر در مانتین ویو، کالیفرنیا، سال گذشته یک بازوی سرمایهگذاری خطرپذیر ایجاد کرد تا ۱۰۰ میلیون دلار در استارتاپهای بازارهای نوظهور سرمایهگذاری کند.
به گفته آندریس اسمیت، رییس واحد سرمایهگذاریهای جدید ایندرایو، این شرکت در ماه ژوئن به عنوان بخشی از یک مشارکت استراتژیک در شرکت بیمه خرد MIC Global سرمایهگذاری کرد و یک معامله دیگر نیز در دست اقدام است. اسمیت در پاسخ ایمیلی به بلومبرگ گفت که بازوی سرمایهگذاری بر روی اهدافی تمرکز دارد که با کسبوکار ایندرایو همسو باشند. او مبلغ این معامله با Krave Mart را فاش نکرد.
ایندرایو که در ۴۶ کشور فعالیت دارد، به مسافران و رانندگان اجازه میدهد تا بر سر کرایه مذاکره کنند. این شرکت با استناد به دادههای data.ai اعلام کرده است که سال گذشته دومین اپلیکیشن پردانلود حملونقل در جهان بوده است.
Krave Mart که در سال ۲۰۲۱ تأسیس شده است، یک پلتفرم آنلاین تحویل خواروبار است که روزانه هزاران سفارش را ارسال میکند و در پاکستان با Foodpanda از Delivery Hero SE رقابت میکند. این شرکت صدها محصول با برند خصوصی برای افزایش حاشیه سود خود راهاندازی کرده است، محصولاتی که از نان گرفته تا مایع دستشویی را شامل میشوند. این سرمایه گذاری به Krave Mart امکان میدهد تا ردپای خود را در پاکستان افزایش داده و رشد در بازارهای جدید را بررسی کند.
اسمیت گفت: «در حالی که مشتاق بررسی این همکاری هستیم، زمان خواهد برد تا موثرترین رویکرد را تعیین کنیم.» وی افزود: «این استراتژی با چشم انداز بلند مدت ایندرایو برای تبدیل شدن به یک سوپراپ همسو است و ما نسبت به پتانسیل این امر در آینده خوشبین هستیم.»
مطالب مرتبط
دیجیپی، بهروزترین سرویسهای مالی کسبوکارها را در نمایشگاه ریتیلشو ارائه میکند
داستان شکلگیری استارت آپ اصفهانی
گزارش نشست رونمایی «گزارش وضعیت برنامهنویسی در ایران»: فیلترینگ و کیفیت اینترنت در صدر مشکلات برنامهنویسان است
پربازدیدهای هفته
دومین کنفرانس فروشندگان مارکت پلیس دیجیکالا
رقابت یا انحصار؟
رمزگشایی از رویداد سرمایهگذاری استارتاپی شرکت فیروزه
روابط عمومی: استراتژی مستاجری یا مالک؟!
پادکست زوم