شرکت «ریتون» با هدف پاسخ به نیازهای فناورانه صنعت بیمه آغاز به کار می‌کند

«ریتون» با هدف ارائه راهکارهای جامع، نوین و فناوری‌محور بیمه‌گری و با رویکرد پوشش خلاهای فعلی زیست‌بوم بیمه کشور در حوزه راهکارهای نرم‌افزاری و زیرساختی، فعالیت خود را آغاز کرد.

این شرکت قصد دارد با ارائه معماری فنی به‌روز و استاندارد در کنار ساختاری چابک و جوان، بسترساز تغییر و تحول در حوزه فناوری صنعت بیمه شود.

بیمه‌ پاسارگاد با دانش و سبد متنوع بیمه‌ای و به‌عنوان بزرگترین بازیگر حوزه بیمه‌های عمر کشور با تعداد بالغ بر هفت میلیون بیمه‌شده عمر و غیر عمر از یک‌سو و داتین با سابقه ارائه راهکارهای فناورانه بزرگ‌مقیاس برای نهادهای صنعت بانکی و مالی تصمیم گرفتند در مشارکتی مهم و موثر، فعالیت‌های فناورانه خود در حوزه بیمه را در شرکتی با نام ریتون متمرکز و توسعه دهند.

ریتون ادامه فعالیت‌های بیمه‌ای داتین و بیمه پاسارگاد است که حالا با بیش از صد همکار متخصص و خبره فناوری اطلاعات و حوزه بیمه، تلاش می‌کنند تا زیرساخت‌های مدنظر بازیگران صنعت بیمه را با به‌کارگیری بیشتر فناوری اطلاعات آماده کنند و تحول دیجیتال را در صنعت بیمه رقم بزنند.

ریتون؛ راهکارساز برای تمامی بازیگران صنعت بیمه

فرهنگ فرزان، مدیرعامل ریتون درخصوص چشم‌انداز ریتون می‌گوید: «ریتون شرکت فناورانه‌ای‌ است که با تفکر تهیه زیرساخت‌های صنعت بیمه و با رویکرد طراحی گستره خدمات برخط برای زیست‌بوم بیمه کشور شکل گرفته است. تلاش ما این است که در ریتون راهکارهایی جامع و مبتنی‌بر تکنولوژی و با تمرکز و تاکید بر داده‌محوری بسازیم و مسیر دستیابی به تحول دیجیتال در صنعت بیمه را هموارتر کنیم.»

او با برشمردن راهبردهای کلیدی «تحول دیجیتال» و «فراگیری مالی» به‌عنوان اساس شکل‌گیری ریتون، عمده فعالیت‌ها را این‌طور توضیح می‌دهد: «عمده فعالیت‌های فناورانه ریتون به تامین لایه‌های زیرساختی نرم‌افزاری برای ارائه‌دهندگان انواع خدمات بیمه‌ای معطوف خواهد بود و تلاش می‌شود تمامی نیازهای آنها پوشش داده شود. ریتون صرفا به توسعه یک نرم‌افزار Core بیمه‌گری نخواهد پرداخت؛ بلکه این زیرساخت بزرگ‌مقیاس را شرط لازم برای ارائه خدمات نوآور و بسترساز ظهور راهکارهای خلاق و داده‌محور می‌داند و قصد دارد بستری ایجاد کند که علاوه‌بر شرکت‌های بیمه‌گر به‌عنوان بازیگران کلیدی و محوری صنعت، سایر بازیگران و ذی‌نفعان از جمله بیمه‌گذاران حقیقی و حقوقی، ارزیابان خسارت و اینشورتک‌ها نیز بتوانند مبتنی‌بر این زیرساخت‌نرم‌افزاری فعالیت و نیازهای فناورانه خود را با اتصال به سرویس‌ها و APIهای متنوع ارائه‌شده مرتفع کنند.»

link

مطالب مرتبط

رمزارزها و فین‌تکنوبیتکس

قابلیت «خرید آسان» نوبیتکس فعال شد؛ دسترسی بی‌واسطه به ۱۲۲ رمزارز برای ۱۰ میلیون کاربر ایرانی

صرافی رمزارز «نوبیتکس» با معرفی قابلیت جدید «خرید آسان» (OTC)، فرآیند خرید و فروش رمزارز را برای بیش از ۱۰ میلیون کاربر ایرانی خود تسهیل کرده است.

برای نخستین‌بار در ایران، «کیف ثروت» دیجی‌پی رونمایی شد؛ ترکیب نوآورانه سرمایه‌گذاری و خرید اعتباری

دیجی‌پی از محصول جدید خود با نام «کیف ثروت» رونمایی کرد؛ سرویسی منحصر‌به‌فرد که برای نخستین‌بار در ایران، ترکیبی از سرمایه‌گذاری روزشمار با سود ۲۰ درصدی و دریافت اعتبار خرید…
خبرهارمزارزها و فین‌تک

نبرد اعتماد در بازار صرافی‌های رمزارز ایرانی

چرا «اعتماد» مهم‌ترین سرمایه صرافی‌هاست و چطور برخی بازیگران جدی‌تر از بقیه عمل می‌کنند؟ در بازار رمزارز ایران که هنوز چارچوب‌های نظارتی مشخصی ندارد، اعتماد بزرگ‌ترین و کمیاب‌ترین دارایی است.…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم