فروش روژاشاپ با استفاده از اینترک ۲۷۸ درصد رشد داشته است

روژاشاپ با استفاده از ابزار مارکتینگ اتومیشن اینترک توانست رشد فروش ۲۷۸ درصدی رقم بزند.

روژاشاپ با استفاده از ابزار مارکتینگ اتومیشن اینترک توانست رشد فروش ۲۷۸ درصدی رقم بزند.

روژا با افتتاح اولین شعبه درسال ۱۳۷۳، فعالیت خود را با ارائه‌ی برندهای معتبر جهان در حوزه‌ی محصولات آرایشی، بهداشتی و عطری در ایران آغاز کرد.

روژا در سال‌های اخیر با ارائه ۱۸ برند آرایشی، ۱۴۳ برند بهداشتی و ۱۲۰ برند عطر ایرانی در فروشگاه‌های حضوری و آنلاین خود تلاش می‌کند تا جایگاه ویژه‌ی خود از گذشته تا به امروز را حفظ کند و خدماتی شایسته‌ی مخاطب ایرانی در حوزه‌ی آرایشی، بهداشتی و عطری ارائه دهد.

صفا صابری، مدیر دیجیتال مارکتینگ روژاشاپ در رابطه با تجربه استفاده از «اینترک» بیان می‌کند: «پیام‌های ما به صورت هدفمند و کاملا شخصی‌سـازی‌شده، ارسال می‌شوند و این امر باعث بهبود تجربه مشتری و سفر دلچسب او در وبسایت شده‌است. این موارد سبب شدند تا عملکرد کمپین‌های برگزار شده بهتر قابل اندازه‌گیری باشد و در همین راستا با جمع‌آوری داده‌های بیشتر و استفاده از ابزارهای آنالیز، تحلیل دقیق‌تر و بهتری از عملکرد کمپین‌های بازاریابی‌مان داریم. یکی دیگر از نقات قوت این مجموعه، پشتیبانی خوب، همراهی و پیگیری امور در کوتاه‌ترین زمان است. تیم پشتیبانی اینترک همواره متعهدانه پاسخگوی ما هستند و همکاری خوب و صمیمانه‌ای بین دو تیم شکل گرفته‌است.»

چالش‌های روژاشاپ در فروش

مواجهه با چالش سبد‌های خرید رهاشده با حجم بالا و تبدیل کاربران به مشتریان فعال و افزایش سفارشات، یک مسئله مهم در سایت روژاشاپ بود. برای مقابله با این چالش، استفاده از استراتژی‌های مارکتینگ اتومیشن که به صورت دقیق و هدفمند، کاربران را به مشتریان وفادار تبدیل ‌کند و ایجاد انگیزه‌ی لازم برای افزایش سفارشات، امری ضروری است.

نحوه عملکرد اینترک برای مقابله با چالش‌ها

در جلساتی که تیم موفقیت مشتریان اینترک با تیم مارکتینگ روژا داشتند، این مورد مطرح شد که هر دسته از محصولات در سایت، نیاز به رویکرد و استراتژی منحصر به فردی دارد. با توجه به اهمیت تحلیل دقیق الگوهای خرید مشتریان، با بهره‌گیری از ویژگی قیف اینترک شروع به تحلیل مراحل خرید و میزان ریزش مشتری در هر مرحله کردیم و زمان بهینه برای تعامل درست با کاربر را شناسایی کردیم.

 

پیشنهادات اعلام‌شده شامل جرنی welcome، جرنی سبد خرید رهاشده و جرنی مرتبط به ارسال وچر بود که تیم مارکتینگ روژا تصمیم گرفتند با جرنی سبد خرید رهاشده شروع کنند.

 

این جرنی با کاربرانی که محصولی از کتگوری مورد نظر خود را به سبد خرید اضافه کرده بودند ولی خرید موفق نداشتند، شروع شد. بعد از طی شدن مدت زمان مشخصی که از تحلیل فانل اینترک به دست آمده بود، با استفاده از تعامل از طریق کانال مناسب و ارسال پیام شخصی‌سازی‌شده مشتریان را به بازگشت به سبد خرید رها شده ترغیب کردند.

روژاشاپ با استفاده از طراحی و اجرای جرنی در ابزار مارکتینگ اتومیشن اینترک توانست نرخ تبدیل کاربران را از ۰.۸۵ درصد به ۳.۲۱ درصد افزایش دهد و به رشد فروش ۲۷۸ درصدی دست یابد.

اینترک، راه‌حل جامع کسب‌و‌کارها

اینترک برای کسب‌وکارهای مختلف از صنایع متفاوت راه‌حلی متفاوتی دارد و به رشد و افزایش سودآوری آنها کمک می‌کند.

برای شروع استفاده از اینترک همین حالا اقدام کنید. با تکمیل فرم درخواست دمو کارشناسان ما با شما در ارتباط خواهند بود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
link

مطالب مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم