به گزارش پامگرنت، شیپور در اردیبهشت سال 1403 به میزان 28.9 میلیون یورو معادل 12760 میلیارد ریال ارزشگذاری شده است. همچنین برنامه ورود به بورس این سازمان آغاز شده است.
شیپور از مرداد ماه سال ۱۳۹۱ با موضوع نیازمندیهای آنلاین راه اندازی شده و هدف اصلی آن در ارتباط قرار دادن خریدار و فروشنده به صورت مستقیم است.
شرکت سرمایهگذاری خطرپذیر پامگرنت در حال حاضر ۴۲.۳% از سهام شیپور را در اختیار دارد. به گفته این شرکت این ارزشگذاری بر اساس ارزیابی درآمد دوازده ماه سال گذشته و همچنین پیشبینی درآمد دوازده ماه سال آینده، مالتیپل بنچمارکها در بازارهای مرتبط و شرکتهای همتا و همچنین استفاده از مدل جریان نقدی تنزیل شده (DCF) انجام شده است.
طبق این گزارش، سال ۱۴۰۲ چهارمین سال پیاپی است که شیپور جریان نقدی خالص مثبت یا خنثی و EBITDA (درآمد قبل از کسب بهره، مالیات و استهلاک) مثبت را تجربه کرده است.
لازم به ذکر است که این ارزشگذاری در شرایطی انجام شده که محدودیتهای زیادی از سوی رگولاتور و سایر دستگاههای قانونگذار برای فعالیتهای شیپور ایجاد شده است.
آرمین نوری نشاط قائم مقام مدیرعامل شیپور درباره میزان ارزشگذاری این شرکت میگوید: «پتانسیل و ظرفیت رشد شیپور فراتر از این عدد است و امیدواریم با وجود پروژههای توسعه در حال اجرا، در ارزشگذاری بعدی عدد ۲۸.۹ میلیون یورو افزایش قابل توجهی داشته باشد.»
وبسایت شیپور ارایه خدماتی نظیر خرید و فروش کالاهایی نظیر لوازم الکترونیکی، موبایل، تبلت، لوازم خانگی، املاک، خودرو و … را تسهیل میکند.
مطالب مرتبط
شیرجهای به عمق؛ blu Deep Dive اولین رویداد باگبانتی بلوبانک سامان
بهرهمندی چهار هزار و ۶۲۸ زن سرپرست خانوار از طرح «چرخ زندگی به دست تو میچرخه» اسنپ
دیوار با «نردبان خودکار» مدیریت آگهی را برای کسبوکارها هوشمندتر میکند
پربازدیدهای هفته
ژوبین علاقبند؛ روایت یک دهه کارآفرینی و نگاه به آینده ایران
سرویس جدید «فودرو» اسنپفود چگونه کار میکند؟
پادکست زوم