دیجیپی با توسعه همکاری با فروشگاههای آنلاین و آفلاین و رستورانهای بزرگ، مجموعه رستورانهای زنجیرهای شیلا را نیز به جمع پذیرندگان خود برای خرید اعتباری اضافه کرد.
«شیلا» از بزرگترین رستورانهای زنجیرهای فستفود ایران است که بیش از ۷۰ شعبه در استانهای تهران و البرز دارد و با شکستن انحصار، امکان خرید اعتباری مشتریان از این مجموعه رستوران، با اعتبار دیجیپی فراهم شده است.
بر اساس اعلام روابط عمومی دیجیپی، با پیوستن شیلا به پذیرندگان دیجیپی، کاربران میتوانند از طریق وبسایت این رستوران خرید اعتباری داشته باشند. در آینده نزدیک، امکان خرید اعتباری حضوری از رستورانهای شیلا نیز فراهم خواهد شد.
در همکاری شیلا و دیجیپی، پرداخت اعتباری سفارش مشتریان تا سقف اعتبار کاربر حتی با چند سفارش، بهصورت یک قسطه (1Pay) بوده و کاربران دیجیپی میتوانند در خرید از رستورانهای شیلا در هر زمانی از ماه خریدشان را انجام دهند و با اعتبار یکقسطه خود، در ابتدای ماه بعد در دیجیپی مبلغ خریدشان را پرداخت کنند.
پرداخت چهارقسطه، بهزودی
در آینده نزدیک، امکان خرید اعتباری چهارقسطه نیز از رستورانهای شیلا فراهم خواهد شد. در حال حاضر امکان خرید اعتباری با اعتبار یک قسطه و چهارقسطه و با وام بانکی به واسطه دیجیپی، از بیش از ۱۲۰۰ فروشگاه آنلاین و حضوری وجود دارد. دهها رستوران نیز در بین این فروشگاهها قرار دارند.
دیجیپی پیش از این اعلام کرده بود که تا پایان سال ۱۴۰۴، هزاران فروشگاه به جمع پذیرندههای دیجیپی برای خرید اعتباری اضافه خواهند شد تا کاربران بیشتری بتوانند با اعتبار خود در دیجیپی، خریدشان را بهصورت قسطی و بدون نگرانی از نقدینگیشان انجام دهند.
مطالب مرتبط
قابلیت «خرید آسان» نوبیتکس فعال شد؛ دسترسی بیواسطه به ۱۲۲ رمزارز برای ۱۰ میلیون کاربر ایرانی
برای نخستینبار در ایران، «کیف ثروت» دیجیپی رونمایی شد؛ ترکیب نوآورانه سرمایهگذاری و خرید اعتباری
سریع و ساده؛ بلو
پربازدیدهای هفته
سرویس جدید «فودرو» اسنپفود چگونه کار میکند؟
ژوبین علاقبند؛ روایت یک دهه کارآفرینی و نگاه به آینده ایران
سعید رحمانی، بنیانگذار سرآوا سکوت خود را شکست
پادکست زوم