انعقاد تفاهم‌نامه‌های همکاری دیجی‌پی با فروشگاه‌های حضوری

دیجی‌پی اعلام کرد در حاشیه ششمین نمایشگاه بین‌المللی ایران ریتیل‌شو چندین تفاهم‌نامه همکاری با فروشگاه‌های حضوری و آنلاین برای فروش اعتباری توسط این فروشگاه‌ها به‌واسطه دیجی‌پی، منعقد کرده است.

این پلتفرم مالی در لینکدین خود با اعلام این خبر نوشته است: امیدواریم تفاهم‌نامه‌های همکاری که با فروشگاه‌های بزرگ شروع شده، به‌زودی شامل هزاران فروشگاه کوچک و بزرگ حضوری دیگر هم بشود و کسب‌و‌کارها بتوانند با فروش اقساطی، مشتری‌هایشان را به‌طور چشمگیری افزایش بدهند؛ مشتریان نیز از طریق خرید اعتباری از فروشگاه‌ها با اعتبارشان در دیجی‌پی، زودتر از وقتی که پول به دستشان برسد، به خواسته‌هایشان برسند.

دیجی‌پی در نمایشگاه ریتیل‌شو خدمات پرداخت و اعتبار به کسب‌و‌کارها و سرویس‌های اعتبار سازمانی و کیف پول برای سازمان‌ها را در معرض نمایش قرار داد.

link

مطالب مرتبط

رشد ۶۹ درصدی حجم تجارت الکترونیکی داخلی ایران در ۹ ماهه ۱۴۰۳

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، پایش و مطالعات راهبردی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی با اشاره به حجم دو همتی تجارت الکترونیک کشور در 6 ماهه امسال، افزود: مشکل پرداخت، مهم‌ترین مانع توسعه…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم