یکتانت و ادتریس از محصول تازه ریتارگتینگ درون اپلیکیشن خود رونمایی کردند. این محصول به کسبوکارها و تبلیغاتکنندگان اجازه میدهد تا کاربرانی که پیش از این با اپلیکیشن آنها در تماس بودهاند را از طریق دادههای ادتریس شناسایی و از طریق پنل یکتانت تبلیغات هدفمند خود را به این کاربران نمایش دهد.
ادتریس پلتفرم اتریبیشون در صنعت موبایل مارکتینگ کشور است و در سه زمینه اصلی شناسایی منابع نصب کاربران، تحلیل رفتار کاربران درون اپلیکیشن به تفکیک منابع نصب و شناسایی نصبهای تقلبی کاربرد دارد.
این همکاری قدمی تازه در گسترش فعالیتهای تبلیغات درون اپلیکیشن یکتانت است. با استفاده از دادههای دقیق ثبت شده در پنل ادتریس و پتانسیل یکتانت در تبلیغات درون اپلیکیشن با دسترسی به بیش از ۱۲ هزار منتشرکننده تبلیغات، ریتارگتینگ کاربران اپلیکیشن راهکار مناسب کسبوکارها برای رشد اپلیکیشن یا محصول است. تا پیش از این امکان سنجش تبلیغات بر اساس میزان کلیک و میزان اکشن دریافتی (شامل نصب، افتتاح حساب، خرید و…) بود و به تازگی قابلیت ریتارگتینگ هم به این سرویس اضافه شده است.
تبلیغکنندگان میتوانند با تنظیم رویداد (Event) درخواستی خود نقطه تماس دقیقتری با کاربر مورد نظر پیدا کنند و همچنین به بازگشت کاربرانی که Churn شدهاند هم کمک خواهد کرد. تبلیغکنندگان میتوانند با توجه به هدف و استراتژیهای کسبوکار خود، بر اساس رفتار کاربرانشان کمپین ریتارگتینگ اجرا کنند. به عنوان مثال یک تبلیغکننده میتواند کاربرانی که اپلیکیشن کسبوکار را نصب کردهاند اما حسابی افتتاح نکردند یا هنوز خریدی انجام ندادند را هدفگذاری کند و اکشن مورد نظر را کسب کند.
تبلیغدهندگان میتوانند با استفاده از دیتای ثبت شده در پنل ادتریس خود و مراجعه به پنل یکتانت، از قابلیت تبلیغات ریتارگتینگ درون اپلیکیشن استفاده کنند.
مطالب مرتبط
راهکار جدید ادتریس: یکپارچگی ایونتها در ادتریس و گوگل ادز
پربازدیدهای هفته
سرویس جدید «فودرو» اسنپفود چگونه کار میکند؟
بلو؛ تنها نماینده نئوبانکهای ایرانی در برلین
پادکست زوم