همکاری اسمایلینو و سینماتیکت، تجربه کاربری تازهای در انتظار علاقهمندان سینماست.
در راستای ارتقا تجربه کاربری و پاسخگویی هوشمند به نیازهای مخاطبان، دستیار پشتیبانی به صورت رسمی روی وبسایت «سینماتیکت» در بخش “تماس با ما” فعال شد. این دستیار هوشمند، نتیجه همکاری مشترک شرکت هوش مصنوعی «اسمایلینو» و «سینماتیکت» بوده و بهعنوان یکی از نخستین محصولات هوش مصنوعی در حوزه فروش بلیت سینما در ایران معرفی میشود.
دستیار هوشمند پشتیبانی، با استفاده از فناوری هوش مصنوعی و تحلیل زبان طبیعی، به گونهای طراحی شده تا به سوالات پرتکرار کاربران در زمینهی مشکلات خرید بلیت، پیگیری سفارش، اطلاعات سانسها، کدهای تخفیف و راههای ارتباطی بهصورت شبانهروزی پاسخ دهد. این سامانه هوشمند با بهرهگیری از دادههای اختصاصی سینماتیکت، بهصورت ۲۴ ساعته و هفت روز هفته آماده پاسخگویی به کاربران است و بهگونهای طراحی شده که با دقت، سرعت و کیفیت بالا، حجم گستردهای از درخواستهای تکراری و عمومی کاربران را بهصورت خودکار مدیریت و امکان گفتوگویی سریع، دقیق و بدون نیاز به انتظار برای اپراتور انسانی را فراهم کند.
به گفته مرتضی نقیبی، مدیر توسعه کسبوکار اسمایلینو، جهان در حال تجربهی تغییری بنیادین و به عبارتی انقلابی در تجربه کاربری است. کاربران بهجای استفاده از موتورهای جستوجو، بهسوی دستیارهای هوشمند در حال مهاجرتاند. شرکتهایی که در مسیر این تحول گام برندارند، بهزودی با چالش عقبماندگی فناورانه مواجه خواهند شد. از همین رو، پیادهسازی دستیار هوشمند در سینماتیکت را میتوان پاسخی هوشمندانه به این ترند جهانی دانست. تحول تجربه کاربری از «فرم تماس» به «تعامل زنده و هوشمند»، بخشی از موج جدید جهانی در طراحی خدمات دیجیتال است. در چنین شرایطی، برندهایی که بهسرعت خود را با این تغییر همسو کنند، از مزیت رقابتی بزرگی برخوردار خواهند شد.
مزیت کلیدی این فناوری، کاهش محسوس فشار کاری از روی دوش تیمهای پشتیبانی انسانی است. این امر به شرکتها امکان میدهد که نیروهای خود را به جای درگیر شدن با سوالات تکراری، بر روی موضوعات استراتژیکتر متمرکز کنند. در نتیجه، سازمانها میتوانند بهرهوری بالاتر، کاهش هزینههای عملیاتی و بهبود مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) را تجربه کنند. دستیار هوشمند سینماتیکت تنها یک ابزار پاسخگویی نیست؛ پلهایست برای ورود به نسل جدید تجربه کاربری و مدیریت هوشمند تعاملات انسانی.
اسمایلینو، به عنوان شرکت پیشتاز هوش مصنوعی در کشور، کسبوکارها را در توسعه راهکارهای هوشمند و خلق مدلهای کسبوکار نوینی که آنها را در بازار رقابتی پیشرو نگه دارد یاری میکند؛ دستیارهای مبتنی بر هوش مصنوعی ازجمله این راهکارهاست. دستیار هوشمند همهوش در حال سرویسدهی به کسبوکار کارهای بزرگ و متوسط در کشور و پاسخگوی طیف وسیعی از ذینفعان درونسازمانی و برونسازمانی آنهاست. کاهش هزینههای پشتیبانی، کاهش ترافیک مراکز تماس و افزایش رضایتمندی مشتریان از مزایای همهوش برای سازمانهاست.
مطالب مرتبط
این وام دست یافتنیست
ایلان ماسک در سفر ترامپ به عربستان؛ توافق استارلینک برای هوانوردی و کشتیرانی
دیجی هوش مصنوعی اسپاتیفای حالا دستور صوتی میپذیرد
پربازدیدهای هفته
بیمه تامین اجتماعی برای رانندگان اسنپ و تپسی تصویب شد
سرویس جدید «فودرو» اسنپفود چگونه کار میکند؟
سعید رحمانی، بنیانگذار سرآوا سکوت خود را شکست
پادکست زوم