براساس شنیدهها قرار است «تپسی شاپ» آغاز به کار کند و به عنوان یکی از سرویسهای تپسی به سوپراپلیکیشن جدید این تاکسی اینترنتی اضافه شود.
ظاهرا تپسی قصد دارد سرویسهای دیگری از جمله خدمات پرداخت و سفارش غذا را نیز به سوپراپ خود اضافه کند.
در صورت تحقق این استراتژی تپسی، میتوان اقدام آن را شبیه به پلتفرم Meituan (مِیتوآن) در چین در نظر گرفت که انبوهی از سرویسها را در کنار تاکسی اینترنتی به مردم ارایه میدهد.
مِیتوآن یکی از بزرگترین تاکسیهای اینترنتی چین است که خدماتی نظیر تحویل غذا، رزرو هتل، خریدهای تندمصرف (FMCG) و محلی، خرید گروهی، خدمات مالی و اعتباری و برخی دیگر سرویسها را ارایه میدهد و نقش بسیار مهمی در زندگی روزمره مردم چین دارد.
اسنپ نیز مدتهاست با برند «اسنپشاپ» وارد این حوزه شده و خرید از فروشگاهها را برای کاربران فراهم کرده است.
تفاوت تپسی شاپ با دیجیکالا
تفاوت بیزینس تپسی شاپ با ایکامرسی همچون دیجیکالا در این است که پلتفرم بدون مرکز پردازش یا انبار، با اتکا به موجودی کالای فروشگاهها و با کمک شبکه لجستیک خود، اقدام به فروش کالا میکند.