طرح ویژه تپسی برای روشن کردن کولر توسط سفیران آن

این روزها با گرم شدن هوا، بحث استفاده از کولر در تاکسی‌های اینترنتی دوباره داغ شده است. تپسی اولین شرکتی بود که با اضافه کردن یک بنر در اپلیکیشن خود از سال ۹۹، تهویه هوا در سفرهای خود را به نظرسنجی گذاشت تا بتواند با رصد این شرایط در حین سفر، برای بهبود آن اقدام کند. این شرکت از ۴ سال گذشته تا امروز با تعریف اقدامات متنوعی در ارتباط با کولر، تلاش کرده سفرهای خنکی را در تابستان برای کاربرانش فراهم کند. تپسی اخیرا در همین رابطه اعلام کرده‌ که امسال طرح‌های ویژه‌ای دارد تا بتواند نرخ استفاده از کولر و رضایت کاربران را افزایش دهد.

نگار عرب، معاون ارتباطات تپسی با تاکید بر الزامی بودن استفاده از کولر در تمام سفرهای این شرکت و رصد ویژه عملکرد سفیران در فصل تابستان می‌گوید: «تهویه هوای مناسب در سفرهای تپسی، همیشه از دغدغه‌های ما بوده است. سال‌هاست که در فصل تابستان، بخش ویژه‌ای به اپلیکیشن تپسی اضافه می‌شود تا با مشارکت کاربران، از وضعیت تهویه سفرها مطلع شویم. خوشبختانه فرهنگ استفاده از کولر در بین سفیران تپسی ایجاد شده، اما برخی به دلیل مشکلاتی مثل تمام شدن گاز کولر هنوز با این رویکرد همراه نشده‌اند. در همین رابطه طرح‌های ویژه‌ای برنامه‌ریزی شده تا به این سفیران کمک کنیم مشکلی برای روشن کردن کولر نداشته باشند.»

به گفته او، تپسی اقدامات زیر را به هدف بهبود تهویه هوای سفرهای خود در تابستان امسال آغاز کرده است:

تسهیل سرویس شارژ کولر برای سفیران

ضمن اضافه کردن مراکز ارائه‌دهنده سرویس شارژ گاز کولر در تهران، این سرویس برای سفیران فعال در شهرهای کرج، قم، مشهد و اصفهان نیز اضافه شده است. سفیران تپسی با مراجعه به این مراکز می‌توانند گاز کولر خودرویشان را با حداقل قیمت، یعنی ۵۹۰ هزار تومان شارژ کنند.

پاداش ویژه برای استفاده از کولر

یکی دیگر از طرح‌های تپسی برای مقابله با گرما در تابستان، اهدای پاداش به سفیرانی است که از سمت مسافر در رابطه با کولر بازخورد مناسب دریافت می‌کنند. طبق این طرح، به ازای هر بازخورد مثبت ۷ تا ۱۰ هزار تومن به کیف پول راننده‌ها اضافه می‌شود. این طرح شامل سفیرانی می‌شود که حداقل چند گزارش مثبت در طول هفته داشته باشند.

این شرکت از کاربران خود خواسته تا با مشارکت فعال در نظرسنجی حین سفر (در ارتباط با تهویه هوا)، به بهبود شرایط سفر در تابستان کمک کنند. تپسی پیش از این اعلام کرده بود که تاثیر بازخورد مسافرها، هفتگی به سفیران نمایش داده می‌شود تا آن‌ها از عملکرد خود در ناوگان باخبر شوند. به عبارت دیگر، برای راحتی کاربران در ثبت بازخورد، نظرات آن‌ها نسبت به تهویه هوای سفر در لحظه به راننده‌ها اطلاع داده نمی‌شود، بلکه در چند روز تجمیع شده و در پایان هفته نمایش داده خواهد شد.

link

مطالب مرتبط

تپسی

درآمد ۱۴۶ میلیارد تومانی تپسی در خرداد ۱۴۰۳

شرکت پیشگامان فن آوری و دانش آرامیس میزان درآمدی که در سومین ماه سال جاری از خود بر جای گذاشت ۱۴۶ میلیارد تومان بوده است. براساس گزارش‌های کدال، تپسی با سرمایه ثبت
شرکت پیشگامان فن آوری و دانش آرامیس میزان درآمدی که در سومین ماه سال جاری از…
تپسی

مجمع تپسی؛ این تاکسی اینترنتی به هر سهم چه قدر سود داد؟

در مجمع تپسی ۱۷۹ میلیارد تومان سود خالص این شرکت تصویب شد. تپسی با درج اطلاعیه‌ای در کدال جزییات مجمع عمومی عادی سالانه شرکت خود را به شرح زیر اعلام کرد. مجمع عمومی
در مجمع تپسی ۱۷۹ میلیارد تومان سود خالص این شرکت تصویب شد. تپسی با درج اطلاعیه‌ای…
تپسی

مجمع تپسی؛ ارتباط بین تپسی و کسب‌وکارهای آنلاین و آفلاین گروه گلرنگ در سال جاری برقرار می‌شود

صبح چهارشنبه سی‌ام خرداد ۱۴۰۳، مجمع عمومی عادی سالیانه تپسی برگزار شد. در این مجمع مصطفی حسینی، مدیرعامل جدید تپسی ضمن ارایه گزارشی از عملکرد این شرکت در سال ۱۴۰۲،
صبح چهارشنبه سی‌ام خرداد ۱۴۰۳، مجمع عمومی عادی سالیانه تپسی برگزار شد. در این مجمع مصطفی…
تپسی شاپ
تپسیگزارش و تحلیل

تپسی شاپ به زودی خرید از فروشگاه‌ها را ممکن می‌کند

براساس شنیده‌ها قرار است «تپسی شاپ» آغاز به کار کند و به عنوان یکی از سرویس‌های تپسی به سوپراپلیکیشن جدید این تاکسی اینترنتی اضافه شود. ظاهرا تپسی قصد دارد
براساس شنیده‌ها قرار است «تپسی شاپ» آغاز به کار کند و به عنوان یکی از سرویس‌های…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم