«تارا» تنها برگزیده «فاوا» در بخش کسب و کارهای فراگیر دیجیتال

«تارا» تنها برگزیده دهمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات (فاوا) در بخش سکوها و کسب‌وکارهای فراگیر دیجیتال کشور شناخته شد.

این جشنواره که با تمرکز بر چهار محور اصلی شامل شبکه ملی اطلاعات، دولت هوشمند، صنعت فضایی و اقتصاد دیجیتال، برگزار شد، از «تارا» در بخش اقتصاد دیجیتال به عنوان تنها برگزیده این بخش تقدیر به عمل آمد. این جایزه، به دلیل تلاش‌های گسترده تارا در ارائه خدمات مالی و اعتباری نوین به همه گروه‌های جامعه در سراسر ایران و همین‌طور کیفیت سرویس فنی این اپلیکیشن به تارا تعلق گرفت.

دهمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات (فاوا) که برای اولین بار در خارج از پایتخت و در جزیره کیش برگزار شد، با پیامی از وزیر جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات، دکتر ستار هاشمی و با هیئت داوران منتخب این وزارتخانه برگزیدگان خود را شناخت.

آرین افشار، مدیر ارشد رشد تارا تقدیرنامه «فاوا» را دریافت کرد.

اپلیکیشن تارا، که به عنوان یکی از بازیگران مهم در حوزه اقتصاد دیجیتال کشور مطرح است، در بخش اقتصاد دیجیتال و در زیر دسته سکوها و کسب‌وکارهای فراگیر دیجیتال کشور موفق به دریافت تقدیرنامه شد. هیچ‌یک از سایر بازیگران صنعت اقتصاد دیجیتال کشور در محور کسب و کارهای فراگیر موفق به دریافت رتبه‌ای نشدند.

شرکت توسعه تجارت و فناوری «تارا» در سال ۱۳۹۹ با هدف ارائه راهکارهای نوین در حوزه مالی و اعتباری تأسیس شد. این شرکت با پشتوانه بیش از ۵۰ سال تجربه اقتصادی و توسعه کسب‌وکار گروه صنعتی گلرنگ، یکی از بازیگران کلیدی در حوزه لندتک و اعتبار در ایران است. تارا با رسالت بهبود رفاه مالی مردم و ارائه اعتبار برای رفع نیازهای روزمره، نقش مهمی در افزایش قدرت خرید افراد و همچنین تقویت بخش تولیدی کشور ایفا می‌کند.

link

مطالب مرتبط

خبرهارمزارزها و فین‌تک

آمار و ارقام دیجی‌پی از تسهیلات خرد پرداخت‌شده به کاربران نشان می‌دهد: لندتک‌ها دسترسی به خدمات مالی را متحول کرده‌اند

امروز لندتک‌ها به بازیگران اصلی ارائه خدمات مالی تبدیل شده‌اند و نقشی غیرقابل چشم‌پوشی در این صنعت پیدا کرده‌اند. این شرکت‌ها توانسته‌اند تجربه‌ای متفاوت از سرویس‌هایی اعتباری برای کاربران خلق…
خبرهارمزارزها و فین‌تک

دوردش در همکاری با کلارنا، امکان خرید اقساطی غذا را ارایه می‌کند

خدمات «اکنون بخرید، بعداً پرداخت کنید» (Buy Now, Pay Later) معمولاً برای خریدهای بزرگ مانند مبلمان استفاده می‌شوند. اما حالا یک شرکت ارائه‌دهنده این خدمات به حوزه فست‌فود هم وارد…
بلوبانکرمزارزها و فین‌تک

در کمپین «۱۴۰۴ آرزو» بیش از ۱۶۶میلیارد تومان وام به کاربران بلو تعلق گرفت

بلوبانک نتایج کمپین «1404 آرزو» خود را منتشر کرد که طی آن با قرعه‌کشی، به 1404 نفر وام پرداخت کرد. در این کمپین، مشتریان بلو می‌توانستند با سپرده‌گذاری مبلغی برای…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم