شعبه مرکزی دیجیکالا سرویس افتتاح شد. این شعبه در تهران و در طبقه دوم بازار موبایل قرار دارد تا پاسخگوی نیازهای مصرفکنندگان کالاهای الکترونیک باشد.
دیجیکالا سرویس از سال ۱۳۹۸ کارش را برای ارائه خدمات بهروز و مطمئن برای کالاهای الکترونیکی آغاز کرده و به عنوان یکی از گارانتیهای معتبر کشور خدمات مختلفی مانند تعمیر، بیمه تجهیزات الکترونیک و گارانتی به مشتریان ارائه میدهد.
در شعبه مرکزی دیجیکالا سرویس خدمات تعمیر و گارانتی به کالاهای الکترونیک یعنی موبایل، تبلت، لپتاپ، هدفون، اسپیکر و کنسول بازی، ارائه میشود. گارانتی کالاهای الکترونیکی بدون گارانتی از دیگر خدمات شعبه حضوری دیجیکالا سرویس است.
ویژگی خاص شعبه حضوری دیجیکالا سرویس این است که خدمات مرکز فقط به مشتریان دیجیکالا اختصاص ندارد و کسانی که خریدشان را از دیجیکالا انجام ندادهاند هم میتوانند از این خدمات استفاده کنند.
برای پرداخت هزینههای گارانتی، تعمیر، بیمه و حتی خرید از دیجیکالا میتوانید از وامهای دیجیپی استفاده کنید. این وام یک ساعت پس از ثبت درخواست در اپلیکیشن دیجیپی و ارائه چک، تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان به متقاضی پرداخت میشود.
یک گنجه هوشمند هم در دیجیکالا سرویس قرار داده شده و مشتریان دیجیکالا با انتخاب گزینه دریافت حضوری هنگام ثبت سفارش و انتخاب گنجه شعبه بازار موبایل ایران، میتوانند سفارشهای خود از دیجیکالا را تحویل بگیرند.
دیجیکالا بیزنس هم در این مرکز مکانی برای انعقاد قراردادهای دو طرفه میان شرکتها و بیزینسها دارد و کسبوکارها و شرکتها میتوانند با حضور در این شعبه به انعقاد قرارداد بپردازند.
مطالب مرتبط
سرمایهگذاری ۲۳۵ میلیارد تومانی دیجیکالا در استارتاپ «میاره»
ماجرای بسته شدن درگاه پرداخت اینترنتی دیجیکالا چه بود؟
وام ۲۰۰ میلیون تومانی دیجیکالا برای خریداران موتورسیکلت
پربازدیدهای هفته
سرویس جدید «فودرو» اسنپفود چگونه کار میکند؟
بلو؛ تنها نماینده نئوبانکهای ایرانی در برلین
پادکست زوم