همکاری ویپان و دیجی‌کالا سرویس آغاز شد

در شروع این همکاری، مشتریانی که از فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا انواع تجهیزات ساختمان، تجهیزات امنیتی و نظارتی، لوازم خانه و آشپزخانه، و لوازم خانگی برقی خریداری می‌کنند، می‌توانند در صورت نیاز از خدمات تخصصی نصب و راه‌اندازی ویپان بهره‌مند شوند.

تکنسین‌های مجرب و حرفه‌ای ویپان، پس از خرید این محصولات از دیجی‌کالا، در نزدیک‌ترین بازه زمانی انتخابی توسط مشتری به محل درخواست اعزام شده و با بهره‌گیری از دانش روز، تمامی مراحل نصب و راه‌اندازی را با بالاترین استانداردها انجام خواهند داد.

با آغاز این همکاری، تجربه‌ای جدید و راحت از خرید و خدمات پس از فروش برای مشتریان دیجی‌کالا سرویس و ویپان فراهم خواهد شد.

ویپان از دی ماه ۱۴۰۲، پس از ورود به برنامه شتابدهی هم‌آوا و جذب سرمایه به پورتفوی کارخانه‌نوآوری هم‌آوا اضافه شده است.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
link

مطالب مرتبط

خبرها

پادکست اخبار استارتاپی هفته؛ از اضافه شدن قابلیت استوری به اسنپ تا انتخابات اتحادیه

پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته در ایران را دنبال می‌کند. در قسمت ۲۶۹ این پادکست، از برخورد تامین اجتماعی…
خبرها

نتایج نظرسنجی «چندین»: نسل جدید کارجویان از چه زاویه‌ای به چالش‌های کاری نگاه می‌کنند؟

چطور می‌توان نسل جدید کارجویان را شناخت و انتظارات آن‌ها از محیط کار را درک کرد؟ «چندین» با برگزاری یک نظرسنجی از بازدیدکنندگان غرفه توسن در چهاردهمین نمایشگاه کار دانشگاه…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم