هدف تپسی از تبلیغات تلویزیونی چیست؟

تپسی در تلویزیون به دنبال ۴ میلیون کاربر جدید و ۲۷۲ میلیارد تومان درآمد است.

«تپسی» با انتشار اطلاعیه‌ای در کدال، جذب ۴ میلیون کاربر جدید و درآمد ۲۷۲ میلیارد تومانی را از اهداف مشارکت در ساخت برنامه تلویزیونی بیان کرد.

حدود دو هفته پیش، تپسی از امضای قرارداد ۲۰۵ میلیارد تومانی برای ساخت یک برنامه سرگرمی در شبکه نسیم خبر داد. اکنون این شرکت درباره اهداف این  قرارداد شفاف‌سازی کرده است.

«افزایش آگاهی برند» و «جذب کاربر جدید» دو هدفی هستند که تپسی دنبال می‌کند. این شرکت امیدوار است در شهرستان‌ها که سهم بازار تپسی کمتر است، برند خود را طی ۱۰۰ قسمت برنامه، بیشتر به مخاطبان بشناساند.

تپسی پیش‌بینی کرده طی پخش این برنامه بتواند ۴ میلیون کاربر جدید جذب کند. یعنی بطور متوسط هر شب ۴۰ هزار کاربر جدید اپلیکیشن تپسی را نصب کنند. اتفاقی که با توجه به داده‌های عملکری این تاکسی اینترنتی، درآمد احتمالی ۲۷۲ میلیارد تومانی در سال‌های ۱۴۰۳ و ۱۴۰۴ برای این شرکت محقق خواهد کرد.

تپسی اعتقاد دارد افشای این قرارداد چندماه پیش از پخش برنامه، به شرکت رقیب یعنی اسنپ اجازه می‌داد تا با برنامه رشد شرکت مقابله کند. آنها افشای قرارداد را نه به سود سهام‌داران بلکه به نفع رقیب تلقی می‌کردند. موضوعی که باعث شد تا با افشای دیر این قرارداد، سازمان بورس نماد تپسی را برای چند روز متوقف کند و امکان معامله سهام آن وجود نداشت.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۲ میانگین: ۵]
link

مطالب مرتبط

تپسی

تپسی سهام «باکسیت» را فروخت

شرکت «تپسی» در کدال اعلام کرد که ۲۸ درصد سهام خود را در شرکت «شبکه هوشمند امید» (باکسیت) به مبلغ ۳۵ میلیارد تومان به شرکت «نیا تجارت نیاراد» فروخته است.…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم