با نزدیک شدن به دور نهایی لیگ قهرمانان اروپا، علیبابا، رهبر بازار گردشگری در ایران، در اقدامی متفاوت، سفر را به رقابتهای فوتبال پیوند میزند.
این اقدام که براساس مفهوم «هواداری فوتبال» طراحی شده است، با آغاز مسابقات نیمهنهایی لیگ قهرمانان اروپا شروع و همزمان با فینال باشکوه این مسابقات در حالی به پایان خواهد رسید که علیبابا یک نفر را، به قید قرعه، عازم تماشای رقابت نهایی این لیگ میکند.
فینال لیگ قهرمانان اروپا یکی از پرهیجانترین و پراستقبالترین رویدادهای ورزشی جهان است که شمار زیادی از جمعیت مردم دنیا آن را دنبال میکنند، با این حال تنها ۶۷ هزار نفر میتوانند در استادیوم رقابت نهایی لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته و بازی را به طور مستقیم تماشا کنند.
همزمان با شروع رقابت نیمه نهایی این مسابقات، علیبابا اعلام کرده است که طی یک قرعهکشی، امکان سفر و تماشای بازی نهایی لیگ قهرمانان اروپا را برای یک نفر فراهم خواهد کرد.
شرکت کنندگان در این مسابقه لازم نیست خریدار محصولات علیبابا بوده باشند، با مراجعه به وبسایت علیبابا میتوانند به چند سؤال ساده پاسخ دهند و در پایان تصویری اختصاصی از «دیوار هواداری» خود دریافت کنند؛ تصویری که به صورت اختصاصی ساخته شده و حمایت کاربران از تیم محبوبشان را به نمایش میگذارد. کاربران با به اشتراک گذاشتن این تصویر در شبکههای اجتماعی، وارد قرعهکشی بزرگ این مسابقه خواهند شد.
شرکت در این مسابقه برای عموم آزاد است و جایزه نهایی آن، فرصت حضور در استادیوم فینال لیگ قهرمانان اروپا است.
مطالب مرتبط
مشهد و استانبول، شهرهای بیرقیب در سفرهای نوروزی ۱۴۰۴
علیبابا از قابلیت «خرید خودکار» رونمایی کرد
بنیانگذار علیبابا ارتباط با بابک زنجانی را تکذیب کرد
پربازدیدهای هفته
بیمه تامین اجتماعی برای رانندگان اسنپ و تپسی تصویب شد
ماجرای هدیه میلیونی دیجی کالا چه بود؟
خرید سهم یکی از سرمایهگذاران «دکترِتو» توسط «مکس هلدینگ»
سرویس جدید «فودرو» اسنپفود چگونه کار میکند؟
پادکست زوم