یکتاونچرز که به عنوان بازوی سرمایهگذاری گروه یکتانت فعالیت میکند و همچنین مدیریت پورتفولیوی کسبوکارهای این مجموعه را به عهده دارد، در تازهترین فعالیت خود بر روی کسبکار «آسانیتو» سرمایهگذاری کرده است. تمرکز آسانیتو، ارایه خدمات CRM در راستای افزایش فروش کسبوکارها است. آسانیتو مهمترین مزیت خود را در عرضه اتوماسیون همهجانبه فروش میداند. این شرکت ادعا میکند که با هوشمندسازی ساختار فروش، تحلیل حرفهای و دستهبندی مراحل اتوماسیون، فروش مشتریان خود را ۳۰ تا ۴۰۰ درصد افزایش میدهد.
از دیگر تمایزهای این CRM، توجه ویژه به بحث UI/UX و رابط کاربری روان و جذاب است. آسانیتو سعی دارد تا دادهها را بهتر به تصویر بکشد و در بحث ویژوال کردن فرآیندها، نسبت به دیگر شرکتهای فعال در این زمینه خدمات متمایزتری را ارائه کند.
به گفته مهدی دوستی، مدیرعامل آسانیتو، این شرکت به کمک طرحهای متنوع خود، راهکارهای مناسبی را برای تمام گروههای کسبوکاری اعم از بنگاههای کوچک تا بزرگ ارایه میدهد و با هزینههای مناسب و بهصرفه راهحلهای تخصصی در راستای تسهیل فرآیندها پیشنهاد میدهد. امکانات و یکپارچگی این CRM برای همه طیفهای مشتریان کارآمد است و رشد فروش را برای ایشان فراهم میکند.
محمدرضا علمیفرد، مدیرعامل یکتاونچرز، در خصوص پیوستن آسانیتو به پورتفولیوی یکتانت اذعان داشت: «آسانیتو با ارائه خدمات مدیریت ارتباط با مشتریان به شرکتهای همکار گروه یکتانت، در زنجیره ارزش یکتانت قرار میگیرد و با اضافه شدنش به کسبوکارهای این گروه، به کاملتر شدن خدمات آن کمک میکند.»