یوتیوب قابلیت جستجوی دیداری Lens را به Shorts می‌آورد

یوتیوب اعلام کرد که قابلیت جستجوی دیداری «لنز» (Lens) را به بخش ویدیوهای کوتاه خود، یعنی «شورتس» (Shorts)، اضافه خواهد کرد.

این ویژگی که در هفته‌های آینده به صورت بتا عرضه می‌شود، به کاربران امکان می‌دهد تا در مورد حیوانات، گیاهان، اشیا یا مکان‌هایی که در ویدیوهای Shorts مشاهده می‌کنند، اطلاعات بیشتری جستجو کنند.

برای استفاده از این قابلیت در اپلیکیشن موبایل یوتیوب، کاربران پس از متوقف کردن ویدیوی Short، دکمه Lens را لمس کرده و سپس نقطه مورد نظر خود را با دایره کشیدن، هایلایت کردن یا ضربه زدن مشخص می‌کنند. نتایج جستجو به صورت لایه‌ای روی ویدیو نمایش داده خواهد شد و کاربران می‌توانند به سرعت به تماشای ادامه ویدیو بازگردند.

یوتیوب تاکید کرده است که لنز از «تشخیص چهره بیومتریک» برای شناسایی افراد استفاده نمی‌کند، اما ممکن است نتایجی برای «شخصیت‌های عمومی شناخته‌شده» نمایش دهد.

در دوره آزمایشی، تبلیغاتی در نتایج وجود نخواهد داشت و این قابلیت در ابتدا برای ویدیوهای دارای لینک همکاری در فروش نیز در دسترس نخواهد بود.

link

مطالب مرتبط

اسنپ

مخارج مربوط به کاربران راننده و مسافر دارایی نامشهود است یا هزینه عملیاتی؟

اسنپ‌خودرو هزینه‌های مرتبط با تخفیف‌های کاربران مسافر و طرح‌های تشویقی کاربران راننده را به‌طور مستقیم در صورت‌های مالی به عنوان هزینه عملیاتی شناسایی می‌کند. در صورت‌های مالی این شرکت تخفیف‌ها…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم