آیا توییت پرماجرا تبلیغاتی بود؟

توییت این کاربر که سه‌شنبه هفته گذشته منتشر شد، به فیواستار توییتر تبدیل شد و بسیاری از استارتاپ‌ها و برند‌های بزرگ به آن واکنش نشان دادند. برندهایی از جمله دیجی‌کالا، فیلیمو، تخفیفان، ایرانسل، کمدا، آچاره، ایسمینار، مدیریت ثروت ستارگان و برخی دیگر.

پس از انعکاس گسترده و واکنش بسیاری برندها به این توییت که تا این لحظه بیش از ۷ هزار بار لایک شده، برخی این شائبه را مطرح کردند که این کار توسط دیجی‌کالا انجام شده و یک پروژه مارکتینگ یا تبلیغاتی بوده. امیرحسن موسوی، مدیر روابط عمومی دیجی‌کالا در توییتر و مریم طهماسبی، نویسنده توییت در یک پست ویرگول صراحتا اعلام کردند که چنین شایعاتی صحت ندارد و این اتفاق کاملا ارگانیک رخ داده است.

link

مطالب مرتبط

خبرها

رونق آنلاین سینمای ایران در نوروز ۱۴۰۴؛ فروش ۷۱ میلیارد تومانی با استقبال ۷۲۴ هزار مخاطب

سینمای ایران در تعطیلات نوروز ۱۴۰۴ شاهد رونق قابل توجه فروش آنلاین بلیت بود. بر اساس داده‌های منتشر شده در سامانه سمفا، در دو هفته ابتدایی فروردین ماه، بیش از…
ابرآروان

نوروز ۱۴۰۴ در آینه ترافیک آنلاین: از کاهش سفارش غذا تا رونق کاریابی

تحلیل آروان از روند ترافیکی پلتفرم‌های مختلف و رفتار کاربران سرویس‌های آنلاین که ترافیک آن‌ها از زیرساخت‌های آروان عبور می‌کنند نشان می‌دهد که نوروز ۱۴۰۴، کاربران بیش‌تر درگیر پخت‌وپز خانگی…
خبرهارمزارزها و فین‌تک

یکتاپی و بانک صادرات ایران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

در راستای توسعه ابزارهای نوین مالی و تسهیل فرآیند تأمین منابع برای کسب‌وکارها، شرکت یکتاپی و بانک صادرات ایران تفاهم‌نامه‌ای برای آغاز همکاری مشترک امضا کردند. این همکاری با هدف…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم