آیا توییت پرماجرا تبلیغاتی بود؟

توییت این کاربر که سه‌شنبه هفته گذشته منتشر شد، به فیواستار توییتر تبدیل شد و بسیاری از استارتاپ‌ها و برند‌های بزرگ به آن واکنش نشان دادند. برندهایی از جمله دیجی‌کالا، فیلیمو، تخفیفان، ایرانسل، کمدا، آچاره، ایسمینار، مدیریت ثروت ستارگان و برخی دیگر.

پس از انعکاس گسترده و واکنش بسیاری برندها به این توییت که تا این لحظه بیش از ۷ هزار بار لایک شده، برخی این شائبه را مطرح کردند که این کار توسط دیجی‌کالا انجام شده و یک پروژه مارکتینگ یا تبلیغاتی بوده. امیرحسن موسوی، مدیر روابط عمومی دیجی‌کالا در توییتر و مریم طهماسبی، نویسنده توییت در یک پست ویرگول صراحتا اعلام کردند که چنین شایعاتی صحت ندارد و این اتفاق کاملا ارگانیک رخ داده است.

link

مطالب مرتبط

خبرها

ژاپن رکورد جهانی سرعت اینترنت را شکست: انتقال ۱.۰۲ میلیون گیگابایت داده در ثانیه در مسافتی بیش از ۱۸۰۰ کیلومتر!

این دستاورد شگفت‌انگیز که با استفاده از فیبرنوری با ضخامت استاندارد اما طراحی نوین ۱۹ هسته‌ای محقق شده، راه را برای پشتیبانی از فناوری‌های نوظهور مانند هوش مصنوعی، واقعیت مجازی…
خبرها

شاپیفای در مسیر تحولی علمی-تخیلی: هوش مصنوعی، آینده تجارت الکترونیک را بازنویسی می‌کند

کارل ریورا، مدیر ارشد جدید طراحی شاپیفای، از چشم‌انداز جسورانه این غول تجارت الکترونیک برای آینده‌ای نزدیک پرده برداشت؛ آینده‌ای که در آن، تجربه کاربری پلتفرم نه تنها دگرگون، بلکه…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم