آیتول هویت جدید برند خود را رونمایی کرد

آیتول، درگاه مدیریت پرداخت و ارایه خدمات یکپارچه خودرو از هویت جدید برند خود رونمایی کرد.

شرکت آیتول پس از گذشت ۳ سال از فعالیت خود و ارائه سرویس‌های تجمیع شده خودرو، از هویت جدید برند خود رونمایی کرد. معرفی هویت جدید برند آیتول و در کنار آن تغییر وب‌سایت و اپلیکیشن این برند، آغازی است برای خلق تجربه‌ای نو برای کاربران تا با وب‌سایت و اپلیکیشنی کاربرپسندتر از خدمات آیتول استفاده کنند.

آیتول که در سال ۱۳۹۷ با تمرکز بر سرویس‌های تجمیع شده عوارض خودرو فعالیت خود را آغاز کرد، پس از گذشت تنها ۳ سال از فعالیت خود، با توسعه و افزایش تنوع خدمات و سرویس‌های خود به پلتفرمی شناخته شده در حوزه سرویس‌های تجمیع شده خودرو تبدیل شده است. در حال حاضر آیتول بیش از ۱۰ سرفصل خدماتی شامل بیمه شخص ثالث، بیمه موتور، بیمه بدنه، عوارض خودرو، معاینه فنی، ترخیص ‌خودرو، تعویض پلاک، تعمیرگاه آیتول، مشاوره حقوقی و تعویض روغن را پوشش می‌دهد.

آیتول علاوه بر ارائه خدمات خودرویی بر بستر وب، ازطریق اپلیکیشن نیز به کاربران اندروید و iOS سرویس ارائه می‌دهد و اپلیکیشن جدید این برند علاوه بر امکان دانلود مستقیم ازطریق وب‌سایت آیتول به نشانی itoll.ir، ازطریق کافه بازار، مایکت و گوگل پلی برای کاربران اندروید و ازطریق سیب اپ و آی اپس برای کاربران iOS قابل دانلود و نصب است.

link

مطالب مرتبط

خبرها

اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی مرجع صدور مجوز پلتفرم‌های خدمات آزمایش در محل شد

پس از ماه‌ها پیگیری تخصصی، رایزنی‌های مستمر و طرح دغدغه‌های کسب‌وکارهای نوآور در حوزه سلامت، در جلسه اخیر هیات مقررات‌زدایی که در تاریخ ۸ اردیبهشت ۱۴۰۴ برگزار شد، مصوبه‌ای کلیدی…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم