تپسی پک، کسب و کار تازه تپسی در حوزه ارسال بسته

«تپسی پک» جدیدترین کسب و کار تپسی در حوزه ارسال مرسوله، در اپلیکیشن تپسی در دسترس عموم قرار گرفته است.  این سرویس، تفاوت‌هایی نسبت به ارسال مرسوله با پیک موتور و خودرو دارد که آن را نسبت به سرویس‌های مشابه، متمایز می‌کند.

 

به گزارش روابط عمومی تپسی، «پک» کسب وکار ارسال بسته برنامه‌ریزی شده است. در این سرویس، کاربر می‌تواند از چند روز قبل، روز، ساعت، و آدرس‌های ارسالی را در تپسی پک ثبت کرده و ارسال مرسولات خود را برنامه‌ریزی کند. با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده برای ارسال مرسوله، یک راننده به دریافت و توزیع مرسوله‌ها تخصیص داده می‌شود و کاربر ارسال کننده، نگرانی بابت تاخیر یا پیدا نشدن راننده، نخواهد داشت.

یکی دیگر از مزیت‌های کلیدی این سرویس، به صرفه بودن هزینه ارسال بسته است؛ قیمت ارسال بسته در تپسی‌پک به صورت میانگین ۳۰% ارزان‌تر از پیک‌های موتوری است و به صورت قطعی راننده به سفارش ثبت شده اختصاص می‌یابد.

تپسی پک، برای صاحبین کسب و کارهایی که روزانه ارسال بسته دارند، فرایند ارسال را ساده و زمان‌بندی می‌کند؛ به این ترتیب می‌توانند هر تعداد بسته را مطابق برنامه و با هزینه کمتر ارسال کنند. همچنین، ارسال بسته توسط خودرو، ایمنی ارسال مرسوله‌ها را افزایش می‌دهد.

پیش از این تپسی از استراتژی ها و محصولات جدیدش برای عمق دهی به بازار حمل و نقل خبر داده بود؛ تپسی‌پک، سومین سرویس تپسی در حوزه ارسال مرسوله است. پیش از این، تپسی  سرویس‌های ارسال مرسوله با موتور و خودرو را نیز به خدمات خود اضافه کرده بود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
link

مطالب مرتبط

خبرها

نتایج نظرسنجی «چندین»: نسل جدید کارجویان از چه زاویه‌ای به چالش‌های کاری نگاه می‌کنند؟

چطور می‌توان نسل جدید کارجویان را شناخت و انتظارات آن‌ها از محیط کار را درک کرد؟ «چندین» با برگزاری یک نظرسنجی از بازدیدکنندگان غرفه توسن در چهاردهمین نمایشگاه کار دانشگاه…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۱ دیدگاه. Leave new

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم