استارتاپ تاندوری موفق به جذب سرمایه از پرشیافاند شد

استارتاپ تاندوری که در حوزه آموزش مهارت‌های مختلف برای راه‌اندازی کسب و‌کارهای خانگی فعالیت می کند، توانست قرارداد جذب سرمایه خود را با پرشیافاند امضا کند. تاندوری که پیش از این، تجربه دو راند جذب سرمایه را از سرمایه‌گذار فرشته داشته، از جذب سومین راند سرمایه خود از طریق شرکت سرمایه‌گذاری پرشیافاند خبر داد.

 

پرشیافاند در طی مذاکرات مختلف با هدف توسعه مشاغل خانگی، آموزش مهارت در راستای راه‌اندازی کسب و‌کارهای خانگی، کمک به اقتصاد خلاق و حمایت از اکوسیستم خلاق کشور اقدام به سرمایه‌گذاری بر استارتاپ تاندوری نمود.

 

سید امیرحسین شبیری مدیرعامل پرشیافاند درباره اصلی‌ترین دلایل پذیرش تیم‌ها در جذب سرمایه گفت: «داشتن تیم منسجم، محصول متناسب بازار و پتانسیل مقیاس پذیری از مهمترین دلایل ما برای جذب تیم است، به همین خاطر استارتاپ‌هایی که شرایط گفته شده را داشته باشند جهت درخواست سرمایه‌گذاری می توانند به وبسایت ما مراجعه کنند».

 

تاندوری پلتفرم آموزش آنلاین بر پایه مهارت‌های خود اشتغالی است. این استارتاپ در سال ۹۸، با هدف توسعه مهارت‌ها و توانمندسازی افراد برای شروع کسب و کارهای خانگی، تدریس دوره‌های آنلاین کاربردی و ارا‌ئه‌ بستری امن با امکان درآمدزایی منصفانه برای صاحبان مهارت و مدرسین راه اندازی شد.

 

صالح جواهری، مدیرعامل و هم بنیانگذار استارتاپ تاندوری در پاسخ به سوال، چه شد که به سراغ جذب سرمایه رفتید؟ گفت: «تمرکز تاندوری تا به امروز، ارائه دوره‌های آنلاین آشپزی و شیرینی‌پزی، با هدف کمک به توسعه‌ فردی و تسهیل شروع کسب‌وکارهای خانگی و مستقل بوده است. در سال‌های ۹۹ و ۱۴۰۰، بیش از هزار زن خانه‌دار، توانستند با دوره‌های تاندوری، کسب‌وکار مستقل و شخصی خود را راه اندازی کنند. هدف ما نیز از این جذب سرمایه، گسترش حوزه‌های فعالیت مشاغل خانگی و ورود به سایر حوزه‌های خلاقیت و کسب‌وکارهای خانگی‌ است».

 

او در خصوص علت انتخاب وی سی به عنوان سرمایه‌گذار اضافه کرد: «تاندوری تاکنون موفق به دو مرحله جذب سرمایه از سرمایه‌گذار فرشته شده است که یکی از این سرمایه‌گذارها با ورود پرشیافاند از هیئت مدیره و ترکیب سهامداران خارج شد. با توجه به اهمیت این مقطع از فعالیت‌های تاندوری و نیاز به سایر منابع غیر مالی مانند، منتورینگ و استفاده از تجربیات سایر کارآفرینان در مسیر مقیاس، تصمیم گرفتیم تا از وی‌سی جذب سرمایه کنیم».

 

علی مجاهد که پیش از این به عنوان سرمایه‌گذار فرشته با استارتاپ تاندوری همکاری داشته است، در مورد این همکاری گفت: «هدف و دیدگاه خلاقانه تیم تاندوری در کنار شناخت درست از پرسونای مخاطب منجر به سرمایه‌گذاری ما بر این استارتاپ شد، چراکه ما به دنبال ایده و اجرایی منحصر به فرد بودیم به گونه ای که بتواند برای کاربران مفید باشد».

 

پس از آن، صالح جواهری در پایان صحبت‌هایش به مهم ترین نکات برای سرمایه‌گذار در طی جلسات ارائه اشاره کرد: «اولین و مهم‌ترین نکته، صداقت تیم کارآفرین و پیدا کردن گفتمان مشترک با سرمایه‌گذار است. ما و پرشیافاند، دغدغه‌های مشترکی همچون، تسهیل فرآیند آموزش برای مدرسین، هنرآموزان و همان طور کمک به گسترش کسب‌وکارهای خانگی داشتیم. این موضوع در کنار حجم بازار مناسب و داشتن ارزش پیشنهادی صحیح، قطعا در تسهیل روند جذب سرمایه تاثیرگذار است».

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
link

مطالب مرتبط

خبرها

پادکست اخبار استارتاپی هفته؛ از اضافه شدن قابلیت استوری به اسنپ تا انتخابات اتحادیه

پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته در ایران را دنبال می‌کند. در قسمت ۲۶۹ این پادکست، از برخورد تامین اجتماعی…
خبرها

نتایج نظرسنجی «چندین»: نسل جدید کارجویان از چه زاویه‌ای به چالش‌های کاری نگاه می‌کنند؟

چطور می‌توان نسل جدید کارجویان را شناخت و انتظارات آن‌ها از محیط کار را درک کرد؟ «چندین» با برگزاری یک نظرسنجی از بازدیدکنندگان غرفه توسن در چهاردهمین نمایشگاه کار دانشگاه…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم