دیجی‌کالا وارد حوزه سفارش آنلاین غذا می‌شود

رویداد «برخط ایران» دیجی‌کالا با هدف معرفی خدمات و محصولات جدید گروه دیجی‌کالا برگزار شد. در این مراسم به طور رسمی از دیجی‌کالاجت رونمایی شد. حمیدرضا پاکروان، مدیر این سرویس اعلام کرد خدمات دیگری و همچنین سفارش آنلاین غذا به‌زودی به دیجی‌کالاجت افزوده خواهد شد.

 

برادران محمدی اعلام کردند شرکت‌های فناوری منطقه با جذب سرمایه‌های میلیارد دلاری در فکر ورود به بازارهای اروپایی هستند اما این فرآیند برای رقبای ایرانی عملا غیرممکن شده است. به اعتقاد آنها این فرصت رو به اتمام است. مدیران دیجی‌کالا گفتند ۶۰ میلیون نفر از مردم ایران تحت پوشش سر‌ویس لجستیک دیجی‌کالا هستند.

 

برادران محمدی، موسسان دیجی‌کالا در مورد علت تاخیر ورود این شرکت به بورس گفتند: ضوابطی که اخیرا برای ورود استارتاپ‌ها به صورت غیررسمی ارایه شده است هنوز کامل نیست و این باعث شده تصمیم‌گیری برای استارتاپ‌ها سخت شود، که آیا وارد بورس شوند یا خیر!

 

مدیرعامل دیجی‌کالا با تاکید بر اینکه عدم شفافیت در ضوابط ارایه شده باعث شده دیجی‌کالا فعلا وارد فرابورس نشود، ادامه داد: دیجی‌کالا از چند سال پیش مدارک مورد نیاز را به شرکت بورس ارایه داده است، اما منتظر هستیم ابعاد آن بیشتر مشخص شود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
link

مطالب مرتبط

خبرها

پادکست اخبار استارتاپی هفته؛ از اضافه شدن قابلیت استوری به اسنپ تا انتخابات اتحادیه

پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته در ایران را دنبال می‌کند. در قسمت ۲۶۹ این پادکست، از برخورد تامین اجتماعی…
خبرها

نتایج نظرسنجی «چندین»: نسل جدید کارجویان از چه زاویه‌ای به چالش‌های کاری نگاه می‌کنند؟

چطور می‌توان نسل جدید کارجویان را شناخت و انتظارات آن‌ها از محیط کار را درک کرد؟ «چندین» با برگزاری یک نظرسنجی از بازدیدکنندگان غرفه توسن در چهاردهمین نمایشگاه کار دانشگاه…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم