شروع به کار «بوف» بازار؛ کانالی برای شنیدن صدای توسعه‌دهندگان

«بوف» امکانی جدید از بازار است که با هدف شنیدن صدای توسعه‌دهندگان و مشارکت مستقیم آن‌ها در فرآیند بهبود پیشخان بازار فعال شده است. از این پس، در «بوف» پیشخان توسعه‌دهندگان، کاربران می‌توانند قابلیت‌ جدید درخواست دهند، باگ‌ها را گزارش کنند و از وضعیت پیاده‌سازی قابلیت‌های در حال توسعه باخبر شوند.

 

صدرا علی آبادی، مدیر محصول بخش توسعه‌دهندگان بازار، در مورد چرایی راه اندازی «بوف» در بازار می‌گوید: «در مسیر توسعه و تعامل با توسعه‌دهندگان به این نتیجه رسیدیم که باید خواسته‌ها و نیاز توسعه‌دهندگان را با سرعت بیشتری بشنویم. از طرف دیگر، برای‌مان مهم بود توسعه‌دهندگان نیز در مسیر توسعه پنل پیشخان بازار قرار بگیرند و بدانند که مسیر توسعه محصولی که همواره از آن استفاده می‌کنند به چه صورت است. بوف بازار نقطه هم‌افزایی تیم توسعه‌دهندگان بازار و توسعه‌دهندگان برنامه و بازی موبایلی است.»

 

بوف‌ بازار از اینجا در دسترس است.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
link

مطالب مرتبط

خبرها

پادکست اخبار استارتاپی هفته؛ از اضافه شدن قابلیت استوری به اسنپ تا انتخابات اتحادیه

پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته در ایران را دنبال می‌کند. در قسمت ۲۶۹ این پادکست، از برخورد تامین اجتماعی…
خبرها

نتایج نظرسنجی «چندین»: نسل جدید کارجویان از چه زاویه‌ای به چالش‌های کاری نگاه می‌کنند؟

چطور می‌توان نسل جدید کارجویان را شناخت و انتظارات آن‌ها از محیط کار را درک کرد؟ «چندین» با برگزاری یک نظرسنجی از بازدیدکنندگان غرفه توسن در چهاردهمین نمایشگاه کار دانشگاه…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم