روزنامه هفتصبح در گزارش امروز خود (۱۹ بهمن ۹۹) گمانهزنیهایی را راجع به مشارکت و یا سرمایهگذاری فروشگاه اینترنتی دیجیکالا در استارتاپ فروش آنلاین آجیل و فینگرفود «مزبار» مطرح کرد.
این روزنامه نوشت: با اضافه شدن محصولات یک استارتاپ حوزه فینگرفود روی بازارگاه دیجیکالا بهنظر میرسد فاز تازهای از فعالیت این فروشگاه اینترنتی و البته رقابت با رقیب بزرگی به نام اسنپ شروع شده است.
هفت صبح در ادامه نوشت این موضوع نشان میدهد خردهفروشی بزرگ اینترنتی کشور، هنوز نیمنگاهی به این بازار جذاب دارد.
ایمان ضیایی، مدیرعامل مزبار در این رابطه به استارتاپ۳۶۰ گفت همکاری با دیجیکالا صرفا در قالب فروشنده است و هیچگونه همکاری دیگری از جمله بحث سرمایهگذاری میان این دو کسبوکار انجام نشده است.
او ضمن تایید شروع فعالیت مزبار در مارکتپلیس دیجیکالا، گفت: «علیرغم تکفروشنده بودن در بخش فینگرفود این سامانه و برخی سامانههای دیگر، درحال حاضر صرفا در قالب فروشنده با دیجیکالا همکاری میکنیم.»
ضیایی با رد خبر سرمایهپذیری مزبار تاکید کرد مزبار از زمان شروع فعالیت خود به مدت دو سال و نیم تنها بر پایه سرمایهگذاری شخصی فعالیت کرده و سپس با جذب سرمایه در دوران همهگیری کرونا توانسته در قالب مارکتپلیس حوزه پذیرایی فعالیت خود را ادامه و گسترش دهد. بنیانگذار مزبار همچنین گفت همکاری با دیجیکالا ادامه همکاری این استارتاپ با پلتفرمها و بازارگاهای بزرگ اینترنتی است که قبلا هم انجام شده است.
مدیرعامل مزبار تاکید کرد البته رد گمانهزنیها درباره سرمایهپذیری جدید مزبار به معنای این نیست که ما چنین برنامهای را در دستور کار کسبوکار خود نداریم بلکه صرفا تاکید میکنیم در این فاز و در همکاری با دیجیکالا بحث سرمایهگذاری مطرح نبوده است، هرچند پیشنهادهایی برای راند دوم سرمایهگذاری از سوی اشخاص حقیقی و حقوقی داخلی و بینالمللی داشتهایم. او تاکید کرد از همکاری با برندهای بزرگ اینترنتی کشور به اشکال مختلف استقبال خواهند کرد و بخشی از استراتژی توسعه مزبار استفاده از ظرفیتهای این برندهای شناختهشده کشور است.
مزبار یک استارتاپ در حوزه تهیه و ارسال فینگرفود، آجیل و اقلام مهمانیهاست.
۱ دیدگاه. Leave new
تبریک فراوان به مزبار. برای تلاش های فوق العاده و محصولات بینظیرشان . آرزوی موفقیت های روز افزون برای مدیر مزبار