مدیرعامل مزبار در پاسخ به شایعات: دیجی‌کالا روی مزبار سرمایه‌گذاری نکرده است

روزنامه هفت‌صبح در گزارش امروز خود (۱۹ بهمن ۹۹) گمانه‌زنی‌هایی را راجع به مشارکت و یا سرمایه‌گذاری فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا در استارتاپ فروش آنلاین آجیل و فینگرفود «مزبار» مطرح کرد.

این روزنامه نوشت: با اضافه شدن محصولات یک استارتاپ حوزه فینگرفود روی بازارگاه دیجی‌کالا به‌نظر می‌رسد فاز تازه‌ای از فعالیت این فروشگاه اینترنتی و البته رقابت با رقیب بزرگی به نام اسنپ شروع شده است.

هفت صبح در ادامه نوشت این موضوع نشان می‌دهد خرده‌فروشی بزرگ اینترنتی کشور، هنوز نیم‌نگاهی به این بازار جذاب دارد.

ایمان ضیایی، مدیرعامل مزبار در این رابطه به استارتاپ۳۶۰ گفت همکاری با دیجی‌کالا صرفا در قالب فروشنده است و هیچ‌گونه همکاری دیگری از جمله بحث سرمایه‌گذاری میان این دو کسب‌وکار انجام نشده است.

او ضمن تایید شروع فعالیت مزبار در مارکت‌پلیس دیجی‌کالا، گفت: «علیرغم تک‌فروشنده بودن در بخش فینگرفود این سامانه و برخی سامانه‌های دیگر، درحال حاضر صرفا در قالب فروشنده با دیجی‌کالا همکاری می‌کنیم.»

ضیایی با رد خبر سرمایه‌پذیری مزبار تاکید کرد مزبار از زمان شروع فعالیت خود به مدت دو سال و نیم تنها بر پایه سرمایه‌گذاری شخصی فعالیت کرده و سپس با جذب سرمایه در دوران همه‌گیری کرونا توانسته در قالب مارکت‌پلیس حوزه پذیرایی فعالیت خود را ادامه و گسترش دهد. بنیان‌گذار مزبار همچنین گفت همکاری با دیجی‌کالا ادامه همکار‌ی این استارتاپ با پلتفرم‌ها و بازارگاهای بزرگ اینترنتی است که قبلا هم انجام شده است.

مدیرعامل مزبار تاکید کرد البته رد گمانه‌زنی‌ها درباره سرمایه‌پذیری جدید مزبار به معنای این نیست که ما چنین برنامه‌ای را در دستور کار کسب‌وکار خود نداریم بلکه صرفا تاکید می‌کنیم در این فاز و در همکاری با دیجی‌کالا بحث سرمایه‌گذاری مطرح نبوده است، هرچند پیشنهاد‌هایی برای راند دوم سرمایه‌گذاری از سوی اشخاص حقیقی و حقوقی داخلی و بین‌المللی داشته‌ایم. او تاکید کرد از همکاری با برندهای بزرگ اینترنتی کشور به اشکال مختلف استقبال خواهند کرد و بخشی از استراتژی توسعه مزبار استفاده از ظرفیت‌های این برندهای شناخته‌شده کشور است.

مزبار یک استارتاپ در حوزه تهیه و ارسال فینگرفود، آجیل و اقلام مهمانی‌هاست.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
link

مطالب مرتبط

خبرها

نتایج نظرسنجی «چندین»: نسل جدید کارجویان از چه زاویه‌ای به چالش‌های کاری نگاه می‌کنند؟

چطور می‌توان نسل جدید کارجویان را شناخت و انتظارات آن‌ها از محیط کار را درک کرد؟ «چندین» با برگزاری یک نظرسنجی از بازدیدکنندگان غرفه توسن در چهاردهمین نمایشگاه کار دانشگاه…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۱ دیدگاه. Leave new

  • تبریک فراوان به مزبار. برای تلاش های فوق العاده و محصولات بینظیرشان . آرزوی موفقیت های روز افزون برای مدیر مزبار

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم