همکاری ایرانسل و ثبت احوال در زمینه تحول دیجیتال

ایرانسل و سازمان ثبت احوال کشور، با امضای تفاهم‌نامه‌ای، در زمینه ارائه راهکارهای تحول دیجیتال به مردم و کسب‌وکارها همکاری می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، مراسم امضای این تفاهم‌نامه، صبح دوشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۲، در سازمان ثبت احوال کشور و با حضور معاونان سازمان ثبت احوال از جمله سیدعلی نصرالله معاون برنامه‌ریزی، مدیریت و توسعه منابع، محمدباقر عباسی معاون امور هویتی و حقوقی، افشار خاکباز معاون فناوری‌اطلاعات و آمار جمعیتی و باقر صمدی معاون دیجیتال ایرانسل برگزار شد.

ایرانسل و سازمان ثبت احوال کشور، در قالب این تفاهم‌نامه که در ۹ محور به امضا رسیده است، در زمینه ارائه راهکارهای تحول دیجیتال، از جمله ایجاد زیرساخت احراز هویت دیجیتال، پژوهش و مشاوره و خدمات ارتباط با مشتریان همکاری‌ می‌کنند.

بنا بر این تفاهم‌نامه، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران و سازمان ثبت احوال کشور، در موضوعات «ارائه سرویس‌های تخصصی از سوی ایرانسل»، «مشارکت و همکاری در ارائه خدمات مشترک به کاربران خدمات استعلام و احراز هویت دیجیتال»، «بهره‌برداری سازمان از ابزارها، تجارب و توانمندی‌های ایرانسل در زمینه مشتری‌مداری (مرکز تماس یکپارچه، ارتباط برخط، چت و رسانه‌های اجتماعی، سرویس تلفن گویای هوشمند، کدهای کوتاه دستوری، اطلاع‌رسانی خدمات و رویدادها، نظرسنجی و افکارسنجی و پیگیری مشکلات) در جهت ارتقای پاسخگویی به متقاضیان (سازمان‌ها و اشخاص) و ایجاد بستر‌های ارتباطی دیجیتال برای تسهیل ارتباطات»، «انجام پژوهش‌های بنیادی و کاربردی در رابطه با تعیین و تبیین موضوع هویت دیجیتال»، «طراحی و ارتقای راهکارهای ارتباطی مؤثر در راستای تحول دیجیتال و توسعه دولت الکترونیک به منظور ارائه خدمات عمومی اثربخش، پاسخگو و در دسترس» و  «یکپارچه‌سازی ابزارهای ارتباطی آنلاین و آفلاین برای سیاست‌گذاری جامع و بهبود ارتباط با مشتریان (سازمان‌ها و اشخاص)»، همکاری می‌کنند.

ایرانسل به عنوان اپراتور پیشرو در تحول دیجیتال، با هدف استراتژیک گذار از اپراتور ارتباطی (Telco) به شرکت فناوری (Techco)، با ارائه راهکارها  و سرویس‌های دیجیتال از جمله سرویس احراز هویت و امضای دیجیتال «یلو نام»، بستری را برای یکپارچه و دیجیتالی شدن خدمات عمومی به مردم و کسب‌وکارها و تحقق تجربه زندگی دیجیتال، فراهم کرده است.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
link

مطالب مرتبط

فلای‌تودی

استقبال گسترده از سفرکارت فلای‌تودی؛ فروش ۲۰۰ میلیارد تومانی در نیمه اول سال

فلای‌تودی اعلام کرد که به عنوان اولین ارائه‌دهنده سفرکارت در ایران، در ۶ ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۳ توانسته ۱۰۰ هزار سفرکارت به ارزش ۲۰۰ میلیارد تومان به فروش برساند. این…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم