«چارخونه» لباس نو به تن کرد

صبح امروز خبر رسید فروشگاه محتوای دیجیتال «چارخونه» ایرانسل از چهره جدید خود رونمایی کرده است. چارخونه بازار سرگرمی و محتوای دیجیتالی است که امکان دسترسی به بیش از ۱۸۵ هزار عنوان برنامه، بازی، موسیقی، فیلم و سریال و کارتون، کتاب، روزنامه و مجله را برای کاربران گوشی‌های اندرویدی فراهم و نیازهای محتوایی آن‌ها را تامین می‌کند.

 

 

 

همچنین رابط کاربری نسخه ۴ اپلیکیشن چارخونه به سمت ساده شدن پیش رفته و در رابط کاربری جدید دسترسی به بخش‌های مختلف چارخونه راحت‌تر شده است. در صفحه اول بخش «امروز» قرار گرفته که از محتواهای منتخب روز در تمام بخش‌های چارخونه انتخاب شده است.

 

بخش دوم نوار ابزار جدیدی است که در پایین صفحه قرار گفته و دسترسی شما به قسمت‌های «برنامه»، «بازی»، «سرگرمی» و «راویتو» را فراهم می‌کند. در بخش «سرگرمی» شما به انبوهی از فیلم، موسیقی، کتاب و نشریات دسترسی خواهید داشت که توسط ناشران مختلف در چارخونه عرضه شده است.

 

نسخه جدید چارخونه را می‌توانید از اینجا دانلود کنید.

 

در کلیپ زیر کانسپت لوگوی جدید چارخونه به تصویر کشیده شده است.

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
link

مطالب مرتبط

فناپ

اسمایلینو گزارش «هوش مصنوعی زاینده برای مدیران عامل» را با حمایت فناپ منتشر کرد

اسمایلینو آموزش و ترویج علم را مأموریت اصلی مسئولیت اجتماعی خود قرار داده و در این راستا فعالیت‌های گسترده‌ای را انجام می‌دهد. ازجمله این فعالیت‌ها تدوین و تهیه گزارش “هوش…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم