کسب و کار جدید تپسی در حوزه فروش آنلاین لوازم و قطعات یدکی خودرو راه‌اندازی شد

تپسی در جدیدترین اقدام توسعه‌ای خود، از راه‌اندازی یک کسب و کار جدید در حوزه فروش آنلاین لوازم جانبی و قطعات یدکی خودرو خبر داد.

 

این کسب و کار جدید که «تپسی گاراژ» نام دارد، از آبان ماه امسال عملیات خود را با فروش لوازم جانبی خودرو به رانندگان تپسی در تهران آغاز و محصولاتی مانند لاستیک، روغن موتور و لنت را با قیمتی پایین‌تر از بازار به کاربران راننده این شرکت ارائه کرده است.

به گزارش روابط عمومی تپسی، این کسب و کار جدید قرار است در دو فاز توسعه پیدا کند. در فاز اول، خدمات تپسی گاراژ به تدریج در تمام شهرهای فعال این شرکت در سرتاسر کشور در دسترس رانندگان تپسی قرار خواهد گرفت. در همین راستا، گاراژ به زودی فعالیتش را در شهرهای مشهد و کرج نیز آغاز خواهد کرد. همچنین، این پلتفرم قرار است بر روی اپلیکیشن رانندگان تپسی قرار بگیرد تا دسترسی به آن برای رانندگان این شرکت، که جمعیتی بیش از ۲ میلیون نفر در سرتاسر کشور را تشکیل می‌دهند، تسهیل شود. در فاز دوم توسعه تپسی گاراژ، این سرویس در سوپراپلیکیشن تپسی قرار خواهد گرفت و عموم مردم امکان استفاده از خدمات آن را خواهند داشت.

به گفته روابط عمومی تپسی، ایده اولیه راه‌اندازی کسب و کار گاراژ، بر اساس استقبال رانندگان تپسی از خدمات باشگاه سفیران این شرکت شکل گرفته است. در این باشگاه، تخفیف‌هایی برای خرید محصول یا استفاده از سرویس تعمیرگاه‌ها و فروشگاه‌های مرتبط به سفیران ارائه می‌شده است. حالا با راه‌اندازی گاراژ، تپسی محصولات مورد نیاز سفیران را مستقیم و بدون واسطه، با قیمتی پایین‌تر از قیمت بازار به رانندگان خود عرضه می‌کند. طبق برنامه ارائه شده برای گاراژ، این کسب و کار در نیمه اول سال ۱۴۰۲ ، ۶ شهر و ۱۰۰ محصول دیگر به حوزه خدمت‌رسانی خود اضافه خواهد کرد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
link

مطالب مرتبط

خبرها

پادکست اخبار استارتاپی هفته؛ از اضافه شدن قابلیت استوری به اسنپ تا انتخابات اتحادیه

پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته در ایران را دنبال می‌کند. در قسمت ۲۶۹ این پادکست، از برخورد تامین اجتماعی…
خبرها

نتایج نظرسنجی «چندین»: نسل جدید کارجویان از چه زاویه‌ای به چالش‌های کاری نگاه می‌کنند؟

چطور می‌توان نسل جدید کارجویان را شناخت و انتظارات آن‌ها از محیط کار را درک کرد؟ «چندین» با برگزاری یک نظرسنجی از بازدیدکنندگان غرفه توسن در چهاردهمین نمایشگاه کار دانشگاه…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم