۵۴۱ متخصص سئو در ایران چه می‌گویند؟

تریبون سرویس انتشار رپورتاز آگهی دومین گزارش جامع وضعیت سئو در ایران را با همکاری ۵۴۱ نفر از متخصصان سئو و فعالان این حوزه منتشر کرده است. با مطالعه این گزارش می‌توان از فعالیت‌های سئوی کسب‌وکارهای ایرانی باخبر شد و با اطلاع از مباحث مهم این حوزه، مناسب‌ترین استراتژی سئوی سال را برای کسب‌وکارها تعیین کرد.

 

«محتوای عمیق و تخصصی» حرف اول را در آینده می‌زند

نسبت به سال ۱۴۰۰، افراد بیشتری «محتوای عمیق و تخصصی» و «یادگیری ماشین، هوش مصنوعی و الگوریتم MUM» را به‌عنوان عوامل مهم رتبه‌بندی در ۲ سال آینده انتخاب کرده‌اند. این دو عامل در سال ۱۴۰۰، از نظر متخصصان سئو به ترتیب در رتبه ۲ و ۳ قرار داشت.

بیشتر متخصصان سئو با عنوان شغلی «کارشناس سئو» در شرکت‌ها استخدام می‌شوند. ۲۶درصد فعالان سئو در سِمَت «مدیر سئو» و ۲۱درصد از از آن‌ها با عنوان شغلی «کارشناس ارشد» در تیم‌ داخلی سئو فعالیت می‌کنند.

 

پرهزینه‌ترین فعالیت سئو برای تولید محتواست

 

نسخه کامل این گزارش را از اینجا دریافت کنید.

link

مطالب مرتبط

رمزارزها و فین‌تکنوبیتکس

قابلیت «خرید آسان» نوبیتکس فعال شد؛ دسترسی بی‌واسطه به ۱۲۲ رمزارز برای ۱۰ میلیون کاربر ایرانی

صرافی رمزارز «نوبیتکس» با معرفی قابلیت جدید «خرید آسان» (OTC)، فرآیند خرید و فروش رمزارز را برای بیش از ۱۰ میلیون کاربر ایرانی خود تسهیل کرده است.
اسنپ

مخارج مربوط به کاربران راننده و مسافر دارایی نامشهود است یا هزینه عملیاتی؟

اسنپ‌خودرو هزینه‌های مرتبط با تخفیف‌های کاربران مسافر و طرح‌های تشویقی کاربران راننده را به‌طور مستقیم در صورت‌های مالی به عنوان هزینه عملیاتی شناسایی می‌کند. در صورت‌های مالی این شرکت تخفیف‌ها…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم