آپارات اسپرت پخش تبلیغات با هوش مصنوعی در فوتبال زنده را میسر کرد

برای اولین‌بار در کشور، در وبسایت کاربرمحور «آپارات اسپرت» با استفاده از هوش‌مصنوعی و پردازش تصویری، به صورت آنی و در لحظه، لوگوی تبلیغاتِ مورد نظر در دایره‌ میانی زمین به نمایش در می‌آید.

بر اساس این گزارش، فناوری مذکور به شکلی ویژه و کاملا طبیعی طراحی شده به طوری که با حضور یک یا چند بازیکن روی لوگو، تصویر با هم‌پوشانی مواجه می‌شود و تصویری واقعی به مخاطب ارایه می‌دهد و به واسطه درج هوشمند و ایجاد پرسپکتیو مناسب، کم‌ترین اختلالی در دیدِ مخاطب ایجاد نمی‌کند.

همچنین ورود و خروجِ لوگو به داخل زمین هم با حرکت دوربین هماهنگ شده و به محض خارج شدن از قابِ مدنظر، تبلیغات نیز محو می‌شود.

link

مطالب مرتبط

خبرها

پاول دوروف: تلگرام حاضر است بازار را ترک کند، اما رمزنگاری را تضعیف نکند

پاول دوروف، مدیرعامل تلگرام، در کانال شخصی خود به شدت از تلاش‌های اخیر در فرانسه و اروپا برای تصویب قوانینی که پیام‌رسان‌ها را ملزم به ایجاد “بک‌دور” (دسترسی پنهان برای…
خبرها

مدیر محصول چه کسی نیست؟

این روزها مرز بین نقش‌های مختلف در دنیای تکنولوژی آن‌قدر باریک شده که حتی افراد حرفه‌ای هم گاهی نمی‌دانند دقیقاً مدیر محصول کیست و چه کسی مدیر محصول نیست. با…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم