آپارات سرویس تبلیغات خود را به روز کرد

به گزارش روابط عمومی آپارات، یک سال بعد از راه اندازی سرویس ادز، پلتفرم آپارات با افزودن ویژگی‌های جدید و بهینه کردن رابط کاربری، کار با این سرویس را برای کاربران راحت‌تر کرده است.

 

از جمله ویژگی‌های تازه سرویس ادز می‌توان به افزوده شدن جایگاه‌های تبلیغات، اضافه شدن افزونه‌‌های تبلیغ و بهینه‌سازی رابط کاربری اشاره کرد.

 

افزوده شدن جایگاه‌های تبلیغات

 

در آپدیت جدید ادز، تبلیغات ویدیویی در سه جایگاه (ویدیوهای مشابه، نتایج سرچ آپارات، هشتگ‌های آپارات) قرار می‌گیرد و این درحالی است که پیش از این، تبلیغات ویدیویی تنها در دو قسمت نمایش داده می‌شد.

 

یکی دیگر از قابلیت‌های جدید سرویس ادز آپارات، گزینه افزونه‌های تبلیغ است. کاربران آپارات می‌توانند برای تعامل بیشتر مخاطب با تبلیغ و افزایش بازدهی و دیده شدن تبلیغ، به صورت رایگان از قابلیت افزونه‌های تبلیغ (سینک بنر) استفاده کنند. این قابلیت به صورت یک آیتم جدید در منوی تبلیغاتِ حساب کاربری شما قابل مشاهده است.

 

بهینه‌سازی رابط کاربری (UI)

 

در آپدیت جدید سرویس تبلیغات آپارات، رابط کاربری پنل ادز نیز تغییرات مثبتی داشته است. هدف از این تغییرات، بهینه سازی فرایند هدایت کاربر برای ثبت و ایجاد تبلیغات است.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
link

مطالب مرتبط

مدیران میلی: اپلیکیشن ما امکان «خالی‌فروشی» ندارد

در ماه‌های اخیر و با ظهور کسب‌و‌کارهای حول محور معامله آنلاین طلا، امکان نوینی پیش روی مخاطبان قرار گرفته است که می‌توانند بدون مراجعه حضوری، روی طلای آب‌شده سرمایه‌گذاری کرده…
دیجی‌کالا

ارزش استارتاپ‌های دیجی‌نکست به هزار میلیارد تومان رسید؛ دیجی‌کالا وارد حوزه توزیع دارو می‌شود

نشست خبری «دیجی‌نکست» صبح امروز نوزدهم آذر ماه 1403 در کارخانه نوآوری آزادی برگزار شد. در این نشست «حمید محمدی»، هم‌بنیان‌گذار دیجی‌کالا و «کیوان محیط‌ مافی»، مدیرعامل دیجی‌نکست، به تشریح…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم