تغییر استراتژی اسنپ کیو

امروز دیجیاتو نوشت اسنپ کیو با یک شروع طوفانی و رشد جالب توجه توانست به جایگاه خوبی بین مردم دست پیدا کند، اما حالا به نظر می‌رسد با یک تغییر نگرش کلی جهت خود را کاملا عوض کرده است.

اسنپ کیو قصد دارد با حذف بخش اطلاعات عمومی، یکی از مهم‌ترین و عنصر اصلی این مجموعه به کار خود ادامه دهد.

طبق بیانیه اسنپ کیو از اول بهمن ماه مسابقه‌های اطلاعات عمومی اسنپ کیو جای خود را به بازی‌های رکوردی و مسابقه‌های ”تک به تک” می‌دهد.

اسنپ کیو بیش از ۶ میلیون نصب فعال داشته و حالا قصد دارد مسیر کاری خود را به محوریت بازی‌های ویدیویی و رکوردزنی گیمرهای ایرانی ادامه دهد.

به نظر می‌رسد اسنپ کیو نوید محتواهای متفاوت و خلاقانه به این مجموعه را در آینده می‌دهد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
link

مطالب مرتبط

خبرها

پادکست اخبار استارتاپی هفته؛ از اضافه شدن قابلیت استوری به اسنپ تا انتخابات اتحادیه

پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته در ایران را دنبال می‌کند. در قسمت ۲۶۹ این پادکست، از برخورد تامین اجتماعی…
خبرها

نتایج نظرسنجی «چندین»: نسل جدید کارجویان از چه زاویه‌ای به چالش‌های کاری نگاه می‌کنند؟

چطور می‌توان نسل جدید کارجویان را شناخت و انتظارات آن‌ها از محیط کار را درک کرد؟ «چندین» با برگزاری یک نظرسنجی از بازدیدکنندگان غرفه توسن در چهاردهمین نمایشگاه کار دانشگاه…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم