اولین دفترچه «راهنمای واکسن کرونا در ایران» توسط «دکتر ساینا» منتشر شد

دکتر ساینا استارتاپی که به صورت تخصصی در زمینه مشاوره آنلاین پزشکی فعالیت دارد، در اقدامی در راستای مسئولیت اجتماعی خود، دفترچه‌ای با عنوان «دفترچه راهنمای واکسن کرونا در ایران» را منتشر کرده است.

 

دکتر ساینا علاوه بر مشاوره آنلاین پزشکی، در دیگر حوزه‌های خدمات آنلاین پزشکی نیز بیش از ۴ سال است که به صورت تخصصی فعالیت دارد.

 

از زمانی که دنیا میزبان مهمان ناخوانده‌ای به نام کرونا شده، دکتر ساینا توانسته رشدی حدودا ۱۲ برابری را تجربه کند و در زمین بازی استارتاپ‌های مشاوره آنلاین پزشکی نامی آشناست که توانسته خدمات خوبی ارائه دهد و تبدیل به یکی از پلتفرم‌های قابل اعتماد کاربران در حوزه خدمات آنلاین پزشکی شود.

 

این پلتفرم که در زمینه مشاوره آنلاین پزشکی با بیش از ۱۸۰۰ پزشک به صورت تخصصی به کاربران خدمات ارائه می دهد در راستای مسئولیت اجتماعی خود و در جهت آگاهی بخشی بیشتر به عموم مردم، در اقدامی با همراهی پزشکان متخصصی که در این بستر مشغول فعالیتند؛ دفترچه راهنمایی در زمینه واکسن کرونا در ایران تهیه و منتشر کرده است.

 

در این دفترچه راهنما به سوالات مهمی چون: آیا واکسن‌های کرونای موجود در ایران مورد تایید سازمان بهداشت جهانی هستند؟ واکسن‌های ایرانی در چه مرحله‌ای هستند؟ کدام واکسن را بزنیم؟ علائم ناشی از دریافت واکسن تا چقدر طول  می‌کشند؟ آیا پس از دریافت واکسن دیگردیگر درگیر کرونا نخواهیم شد؟ آیا پس از دریافت واکسن دیگر نیازی به  رعایت پروتکل‌های بهداشتی نداریم ؟ آیا همه افراد در تمام سنین می‌توانند واکسن دریافت کنند؟ آیا ممکن است پس از دریافت واکسن دچار کرونا شویم؟ وسوالات مهمی از این دست پاسخ داده شده است.

 

پروسه آماده سازی محتوای دفترچه راهنمای اکسن کرونا در ایران که توسط تیم تولید محتوای دکتر ساینا به نتیجه رسیده؛ حدود یک ماه تایم زمانی به خود اختصاص داده است. و پس از تدوین کامل محتوا و تایید نهایی در اختیار پزشکان فعال این پلتفرم قرار گرفته شده است.

 

بعد از چک و اعمال نکته نظرات پزشکان دکتر ساینا، دفترچه وارد فاز طراحی نهایی شده و در نهایت خروجی نهایی به این شکل پیش روی شما قرار دارد که برای دریافت آن کافیست اینجا را کلیک کنید.

 

تیم دکتر ساینا با اظهار امیدواری به واکسینه شدن ایرانیان تا پایان سال، معتقد است نیازهای کاربران در حوزه سلامت، بسیار وسیع است. اگر بتوانیم در کنار خلق ارزش برای کاربر و رفع نیازهای آنها، خدمات این حوزه را گسترش دهیم شاهد بزرگتر شدن بازار این صنعت خواهیم بود.

 

 

link

مطالب مرتبط

اسنپ

اعلام نتایج طرح معافیت از کمیسیون رانندگان مبتلا به ام‌اس در اسنپ

اسنپ کاربران راننده مبتلا به بیماری ام‌اس را از پرداخت کمیسیون با ارزش بیش از ۲ میلیارد و ۴۲۴ میلیون تومان معاف کرد. به گزارش روابط عمومی اسنپ، در طرح معافیت از
اسنپ کاربران راننده مبتلا به بیماری ام‌اس را از پرداخت کمیسیون با ارزش بیش از ۲…
خبرها

گردش مالی ۳۴۰۰ همتی تجارت الکترونیک در سال گذشته

رییس مرکز تتا گفت: در حال حاضر ۲۰۰ هزار شرکت فعال در حوزه تجارت الکترونیک تحت نظارت وزارت صمت قرار دارند که گردش مالی آن‌ها در سال ۱۴۰۲ نزدیک به ۳۴۰۰ همت بوده است.
رییس مرکز تتا گفت: در حال حاضر ۲۰۰ هزار شرکت فعال در حوزه تجارت الکترونیک تحت…
همراه اول

تمامی سایت‌های روستایی همراه اول خراسان شمالی ۴G شد

مدیر مخابرات منطقه خراسان شمالی از اتصال تمامی سایت‌های روستایی همراه اول استان به شبکه فورجی خبر داد. به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه خراسان شمالی، رسول علی
مدیر مخابرات منطقه خراسان شمالی از اتصال تمامی سایت‌های روستایی همراه اول استان به شبکه فورجی…
ایرانسل

نشان طلایی «هوش مصنوعی در روابط عمومی» برای ایرانسل

یازدهمین دوره «جشنواره ستارگان روابط‌ عمومی ایران»، سه نشان ویژه «ستاره ملی ارتباطی مدیر ارشد» برای مدیرعامل ایرانسل و «ستاره طلایی روابط ‌عمومی» و «ستاره ملی
یازدهمین دوره «جشنواره ستارگان روابط‌ عمومی ایران»، سه نشان ویژه «ستاره ملی ارتباطی مدیر ارشد» برای…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم