اولین گزارش جامع روابط عمومی در ایران منتشر شد

اولین گزارش جامع از وضعیت روابط عمومی در ایران توسط پلتفرم تریبون منتشر شد.

 

تریبون پلتفرم انتشار رپورتاژ آگهی است و خدمات مرتبط با روابط عمومی دیجیتال را با دو رویکرد سئو و برندسازی به مشتریان خود ارائه می‌دهد. در همین راستا، تریبون گزارشی از وضعیت روابط عمومی تهیه کرده است.

این گزارش با همکاری ۳۸۰ نفر از فعالان روابط عمومی و فعالان رسانه‌ای تهیه شده است و می‌تواند از وضعیت این حوزه در سالی که گذشت و همچنین جایگاه، چالش ها و آینده روابط عمومی دید مناسبی به فعالان این حوزه بدهد.

برای دریافت این گزارش اینجا را کلیک کنید.

link

مطالب مرتبط

سه دلیل برای باز کردن حساب در بلوبانک؛ از پنهان کردن موجودی تا انتقال وجه با شماره تماس

انتخاب یک بانک خوب، میان اینهمه بانک و نئوبانک با خدمات متنوع و جذاب در این روزها، کار خیلی آسانی نیست. بلو، نئوبانک سامان، در این میدان رقابتی، برنده به…
گزارش سالانه کافه بازار
کافه بازارگزارش و تحلیل

گزارش عملکرد سال ۱۴۰۲ «کافه بازار» منتشر شد؛ تمایل توسعه‌دهنده‌ها به بازی‌سازی

بازار در گزارش عملکرد ۱۴۰۲ خود اعلام کرده که تا پایان سال گذشته حدود ۵۶ میلیون کاربر داشته است و توسعه‌دهندگان ۲ هزار میلیارد تومان از بازار درآمد کسب کرده‌اند.
خبرها

میکرو وی‌سی، مدل جدید سرمایه‌گذاری شتاب‌دهنده تریگ‌آپ

در نشست خبری معرفی مدل جدید سرمایه‌گذاری شتاب‌دهندۀ تریگ‌آپ، هوش مصنوعی، امنیت غدایی، فناوری‌های مالی و سلامت از جمله اولویت‌های سرمایه‌گذاری این شتاب‌دهنده در مدل جدید میکرو وی‌سی اعلام شد.

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم