باشگاه مشتریان اسنپ آغاز به کار کرد

شرکت اسنپ از آغاز فعالیت باشگاه مشتریان خود با نام «اسنپ‌کلاب» خبر داد. در این باشگاه کاربران با استفاده از سرویس‌های مختلف اسنپ، جوایز و تخفیف‌های ویژه‌ای دریافت می‌کنند. در حال حاضر این قابلیت برای کاربران دارای سیستم عامل اندروید فعال شده است و برای استفاده از آن باید آخرین نسخه اپلیکیشن اسنپ را نصب کنید. در اسنپ‌کلاب کاربران با هر بار استفاده از سرویس‌های درخواست خودرو، خرید شارژ و بسته اینترنت امتیاز کسب خواهند کرد و بر اساس این امتیازها در سرویس‌های مختلف این اپلیکیشن تخفیف‌های متنوعی دریافت می‌کنند. با ثبت سفارش‌های بیشتر امتیاز هر کاربر در اسنپ‌کلاب هم افزایش می‌یابد.

 

جوایز اسنپ‌کلاب چیست؟

 

به گزارش روابط عمومی اسنپ، در ابتدا برای قدردانی از همراهی کاربران به هر فرد ۵۰۰ امتیاز اسنپ‌کلاب هدیه داده می‌شود و کاربران می‌توانند با خریدهای بیشتر امتیاز خود را افزایش دهند. به این صورت که با هر هزار تومانی که در سرویس‌های درخواست خودرو، خرید شارژ و بسته اینترنت هزینه می‌کنند، ۱۰ امتیاز اسنپ‌کلاب دریافت خواهند کرد. مجموع امتیازهای هر کاربر جوایز مختلفی را در اسنپ‌کلاب به ارمغان می‌آورد. این جایزه‌ها به صورت کدهای تخفیف است که برای استفاده از سرویس‌های مختلف سوپراپلیکیشن اسنپ (درخواست خودرو، اسنپ‌باکس، اسنپ‌بایک، غذا، سوپرمارکت، پرواز، پزشک و مشاور، وانت و هتل) به کاربران تعلق می‌گیرد. برای ورود به باشگاه مشتریان کافی است در همان اپلیکیشن اسنپ سرویس «اسنپ‌کلاب» را انتخاب کنید. حالا در بخش جایزه‌ها می‌توانید فهرستی از هدیه‌های موجود را ببینید و در صورتی‌که امتیاز لازم برای استفاده از جایزه مورد نظرتان را دارید، گزینه «دریافت» را انتخاب کنید. سپس کد تخفیف مربوطه به شما نمایش داده می‌شود. حالا با انتخاب گزینه «کپی کد» و گزینه «استفاده از کد» که در پایین صفحه قرار دارد، می‌توانید از تخفیف خود استفاده کنید. همچنین کدهای تخفیف ارسال شده برای هر کاربر در بخش «جایزه‌های من» ذخیره می‌شود. بعد از دریافت جایزه، در قسمت «جایزه‌های من» می‌توانید مدت اعتبار هر کد تخفیف را نیز مشاهده کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اسنپ‌کلاب و مرور قوانین آن بلاگ اسنپ را بخوانید.

link

مطالب مرتبط

خبرها

فراخوان دو بسته حمایتی «ضامن» و «۱۰۰۰ فناور» توسط صندوق نوآوری و شکوفایی منتشر شد

به گزارش روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، دو بسته حمایتی «ضامن» و «۱۰۰۰ فناور» برنامه «جهش تولید دانش‌بنیان» صندوق نوآوری و شکوفایی در وبگاه صندوق به نشانی inif.ir
به گزارش روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، دو بسته حمایتی «ضامن» و «۱۰۰۰ فناور» برنامه…
سرآوا

سرآوا گزارش «نقشه راه هوش مصنوعی در سازمان‌ها» را منتشر کرد

شرکت سرآوا اعلام کرد در راستای ماموریت خود کوشش می‌کند تا با رصد کردن بازار شرکت‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر به‌صورت کلی و بازارهای شرکت‌های پورتفولیوی خود
شرکت سرآوا اعلام کرد در راستای ماموریت خود کوشش می‌کند تا با رصد کردن بازار شرکت‌های…
خبرها

مدیرعامل تاپین: به یک اکوسیستم لجستیکی نیاز داریم

مدیرعامل تاپین در آیین رونمایی از کتاب نوآوری در صنعت لجستیک ایران: باید یک اکوسیستم لجستیکی در کشور ایجاد شود! کتاب نوآوری در صنعت لجستیک ایران با حمایت مجموعه
مدیرعامل تاپین در آیین رونمایی از کتاب نوآوری در صنعت لجستیک ایران: باید یک اکوسیستم لجستیکی…
دیوار

استفاده دیوار از هوش‌‌مصنوعی برای شناسایی کلاهبرداران

تیم فنی دیوار برای تشخیص و رصد فعالیت افراد کلاهبردار مدل هوش مصنوعی ویژه خود را توسعه داده است. به گزارش روابط عمومی دیوار، این شرکت برای افزایش امنیت معامله‌های
تیم فنی دیوار برای تشخیص و رصد فعالیت افراد کلاهبردار مدل هوش مصنوعی ویژه خود را…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم